۳۱ شهریور ۱۳۹۱

خداییش به عنوان یه شیرازی حتی اگه یکی از اینها را انجام بدم , خیلییههههههههههههههههه


آخرین روز تابستان است.
از این سه ماه فقط یک ماهش مفید بود که رفتم افریقا
دو ماه بعدی روی صندلی زیر کولر نشستم و فیلم نگاه کردم و تخمه خوردم
خب بابا 
باشه باشه باشه 
یه چند تا سفر هم رفتم
اما
خدا را شکر که تموم شد
دیگه ظرفیتم برای بیکاری تمام شده بود
از فردا زندگی حقیقی شروع می شه 
واقعیت این است که من فقط در یک نظم اجباری امکان خلاقیت دارم
و متاسفانه خودم اصلا نمیتوانم این نظم را در تعطیلات داشته باشم. دراین حالت میل به هیچ کاری نکردی بر میل به هرکاری غلبه می کند
برای همین فکر می کنم هیچ وقت نباید بازنشسته بشم
این ترم دانشگاه کلاس نگرفتم و فقط  دو روزی فرهنگسرا می روم 
برای همین امیدوارم با همین نظم اندک دو روزه  هم بتوانم به بقیه کارهایم برسم
اینجا می نویسم تا در رودروایستی شما گیر کنم و این کارها را سال تحصیلی جدید انجام دهم
زبان انگلیسی ام را تقویت کنم
به حرف رها گوش کنم و رانندگی  را دوباره شروع کنم تقریبا فراموشش کردم
 فیلم کوتاهی که مدتهاست قرار است بسازم را  بسازم
یک فیلمنامه بدون سفارش تهیه کننده و کارگردان بنویسم
تزم را به کتاب تبدیل کنم
ورزش را شروع کنم
و
لذت ببرم از حضورم در دنیا


۸ نظر:

ناشناس گفت...

گیس طلا جان،اسم فیلم هایی که دیدی و خوشت اومده را بنویس تو وب لاگت .

hamidreza گفت...

khodaeesh kheilie.mishe ie livan nooshidanie dagh. hala harchi.dorost kard va neshasto khaterate khoobe tabestoono moroor kard va baraie zemestoon barnamerizi kard.jooonam shiraz. chakere hame shirazia ham hastim.

میتی گفت...

این " لذت ببرم از حضورم در دنیا" ،
خدا بود...

ناشناس گفت...

Hi Gistela,
I'm one of many silent readers you have and now, I've been reading your weblog for almost two years. I'm a kind of fan of your weblog not only because I enjoy your life and writing style, but also you remind me of my 4 years in Shiraz and 3 years on Bahar Street(Cap. Sazegar Al.)I just wanted to thank you for the time I enjoy, reading your weblog, and wish you all the best with your New Year resolution, academic year I mean. Furthermore, I noticed you'd like to improve your English language skills, and I'd be more than happy to be of assistance.
In case you are interested, I leave you my email address.
Cheers,
Hiva

ناشناس گفت...

Hi Gistela,
I'm one of many silent readers you have and now, I've been reading your weblog for almost two years. I'm a kind of fan of your weblog not only because I enjoy your life and writing style, but also you remind me of my 4 years in Shiraz and 3 years on Bahar Street(Cap. Sazegar Al.)I just wanted to thank you for the time I enjoy, reading your weblog, and wish you all the best with your New Year resolution, academic year I mean. Furthermore, I noticed you'd like to improve your English language skills, and I'd be more than happy to be of assistance.
In case you are interested, I leave you my email address.
Cheers,
Hiva

گیس طلا گفت...

هیوا جان
به من ایمیل بزن
ناشناس عزیز یه پست درباره فیلمها که در واقع سریال بودند خواهم نوشت

Narcis گفت...

آفرین!

ناشناس گفت...

تعداد کارهایی که دوست داری انجام بدی خیلی زیاده! خواستم فقط بگم که اگر یک مقداری بیشتر طول کشید که انجامشون بدی نا امید نشی :) ولی موفق باشی در هر حال.

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...