۲۴ مهر ۱۳۹۱

عین عرفان است به قرعان

موهامو از ته زدم با ماشین

۱۱ نظر:

الا گفت...

خیلی کار خوبی کردی. موهات که در بیاد خیلی قوی تر از قبل میشوند. و اگر کمی فر داشته باشه خیلی خیلی قشنگ در میاد. دوستم اینکارو کرده بود خیلی موهاش قشنگ شده بود.

ناشناس گفت...

شوخی میکنی!...
نه اینکه کار عجیبی باشه ها. اما در مورد تو از بین نوشته هات تو این سالها حس مکرده بودم روزی موهاتو بتراشی. کلن زنها از نظر من دو دسته تقسیم میشن. یا اهل دور ریختن موهاشون هستن یا نیستن. خود من که سالها رویای موی کوتاه داشتم و بالاخره این کارو کردم اما تراشیدنش را در توان خودم نمی بینم.
خلاصه که دمت گرم
اما یه سوال مهم. حالا سر کلاس های دانشگاه چطور میخواهی بری؟ اخه از زیر مقنعه جور عجیبی میشه. یا نه؟...

myidealblog گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
نسیم صبا گفت...

من که پسرم موهامو میتراشم هزارتا حرف بهم میگن.... :(
دیگه زن رو نمیدونم!!!!!!!

sherri گفت...

مبارک باشه. کاش تابستون می زدی که خنک بودن سرت برات خوب تر بود.

taraaaneh گفت...

برای چی این کار رو کردی؟

سعیده گفت...

جدای از بحث عرفانی اون. دستت درد نکنه خیلی کنجکاو بودم ببینم کله ت بی مو تخمم مرغیه یا پخ. کدومه حالا؟ :* :))

هاتف گفت...

چه شجاعتی!!

میتی گفت...

سابیلیک داداش !
منم موهام رو از ته زدم . یک دو سالی میشه این مدلی ام .
تو جنوب شهر میگن کلانتری گرفته بودتت ؟
وسط شهر میگن سربازی ؟
بالا شهر میگن خیلی اسپورت و قشنگه !

ببین گیسی ، بچه نشو
دو تا اسلش هم بنداز روش حالشو ببر . آرایشگرما ، میخوای بندازم ؟ یا اصن اسمت رو بنویسیم به جای طرح زدن .
ها؟!!

hamidreza گفت...

damet garm.adam sooratesho ke mishoore ba hamoon dastaie khis mikeshe roo saresh maghzesh hal miad.bah bah.albate ba tavajjoh be kachalie injaneb man tarif nakonam che konam.

maahoor@hotmail.com گفت...

ma aks mikhahim...

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...