۱۵ آبان ۱۳۹۱

واقعا شایسته اش نبودیم؟ نیستیم؟

یکی از خواننده گفت که از اون طرف می یاد و اگه چیزی از ایکیا می خوام برام می یاره  
رفتم تو سایتش و همان جادوی همیشه منو گرفت
زیبایی سهل و ممتنع

طراحی های ساده و ارگنومیک 
و رنگ ها 

این خانه های شاد و صمیمی و ارزان 
با این جزئیاتی که زندگی را علاوه بر آسان نمودن زیبا هم می کند
آرامشی که ارمغان به چشم و ذهن و بدن  بعد از یک روز کاری
وسایل زندگی برای طبقه متوسط اجتماع

۹ نظر:

ناشناس گفت...

البته اینم باید اضافه بشه که کیفیت اجناس واقعا پائین هست و شما فقط ظاهر رو دیدید، تمام چوبها تو خالی‌ هستند و فقط روی چوب مانند دارند و مبلمان رو بیشتر از یک سال که استفاده کنید کاملا از قیافه میفته. ایکیا بیشتر واسه قشر دانشجو کاربرد داره و افرادی که دنبال اجناس ارزون و با کیفت کم هستند و البته طراحی زیبا.

نگار ايرانى گفت...

با نظر ناشناس موافقم . ولى وسايل آشپز خونه اش و جينگيل پينگيلاش خوبن .

الا گفت...

ایکیا مدتها متهم شد به استفاده از نیروی کار ارزان بچه ها و زنان در کشورهای فقیر . مثل هند و تایلند و چند جای دیگر. حتی داکامنتی در این مورد تهیه و نمایش داده شد. و مدتی از طرف مشتریان عادی و خریدارها تحریم شد. البته الکی. چون این طور تحریم ها در سود شرکتهای بزرگی چون ایکیا هیچ تاثیری ندارد.
صرف نظر از این بازیها و نمایشها که کمپانیهای بزرگ برای خراب کردن نام یکدیگر در بازار به راه میاندازند و مدتی نام یک کمپانی را خراب میکنند و بعد باجها و حق حسابها داده میشود و به راحتی شرکتها به حیات خود ادامه میدهند.
ایکیا اجناسش ارزان است چون محصولات توسط کارگران در کشورهایی با دستمزد ارزان ساخته میشود. کیفیتش پایین است چون باز هم مواد ارزان از چنین بازارهایی میخرد. اجناس مفنگی است و خوب بهم متصل نشده چون تولید انبوه میکند و دقت تولید پایین است.
خلاصه اینکه در دنیای امروز خریدار ابدا به این جزییات کار ندارد. جنسش را میخرد و کیف اش را میکند.
اینها را هم که گفتم راستش زیادی بود!
من خودم اصلا به ایکیا نمیروم فقط به دلیل اینکه راهش خیلی خیلی به من دور است. ومن میتوانم اجناس مشابه با کیفیت بهتر را از مغازهای معمولی تهیه کنم. تقریبا با همان قیمت . شاید کمی گرانتر ولی کیفیت خیلی بهتر.

ناشناس گفت...

حالا بلاخره تو اون کشور هم باید باشه ، بعضیا بخرن بعضیا متهمش کنند بعضیا تحریم کنند...اما باید باشه...

maahoor گفت...

to ham goul zaher va aks ra mikhori?
aks haa khouband, man ham doust daram tarkibash ra...aramesh sakhtegiash ra! ama aksand...faghat aks

Pardis گفت...

من تا حالا ایکیا نرفتم اما از کسانی که میشناسم اطرافم فقط دوستان ایرانی میرن . البته به من دوره . خلاصه فکر کنم اجناسش طوری هست که به سلیقه مردم کشور ما شاید نزدیکه؟

گیس طلا گفت...

بچه ها من ایکیا دوست دارم
قرار نیست که شما هم دوست داشته باشید:))))))))

ناشناس گفت...

یک ناشناس دیگر هستم

خوب بچه ها هم نظرشون رو گفتن، قرار نیست با نظر شما یکی باشه گیس طلا خانم. اجازه ندارن حرف بزنن؟

کشوری که من هستم توی شهرهای اصلیش ایکیا هست ، معمولا هم سایت خیلی بزرگی در خارج شهر داره. فکر کنم محبوب هست اما خیلی متداول نیست. البته اینم بگم که احناسش ارزون هم نیست.

ناشناس گفت...

شایسته نبودیم و نیستیم..اینجور که دوستان اینجا نظر دادن احتمالا کیفیت چندانی ندارن اجناسش اما همینها هم توی ایران نیست..اگه باشه،دو سه برابر قیمت چیزای دیگه و اینکه الان یکی دو تا صفر جلوی مبلغش اومده..یعنی همه کس هم نمی تونه همین جنس بنجل زیبا رو تهیه کنه

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...