۲۸ آذر ۱۳۹۱

حیف که اصلا به معده ام نمی سازه

نسکافه را دوست دارم
حسی از صمیمت و گرما داره 
تصویرسازی اش زیباست
هرجا می شینه اون محیطو مهربون می کنه 
خودش و ظرفش با هم 
خودش و ظرفش و دستهایی که ماگ را گرفته 
خودش و ظرفش و دستها و اون آستینهای کشبافی که دورِ دستها را گرفته 
تصویری پر از نقشه 
نقش های بخار
نقشهای لیوان
نقشهای آستین ها 
همه با هم در کنار نقشهای پشت ِپنجره 
همشون این حس را دارن
که ما خوبیم
با اینکه بیرون سرد
با اینکه پشت پنجره برفه
ما اینجا در جای امنی هستیم
نسکافه برای من  نشانه ای از فقدانِ خطره

۸ نظر:

حامد گفت...

قهوه موجود بسیار بهتریست. اگه چند بار قهوه اکسپرسو عالی نوش جان کنی نسکافه دیگه یک بی مزه ابکی به نظرت میرسه.حتما یک قهوه ساز کوچک که امکان تهیه اکسپرسو را داشته باشه تهیه کن حتما.همیشه به مادرم میگم توی وسایل جهزیه عروسمون اگه بعد از کتری قوری قهوه ساز نبود فردای مراسم برمیگردم خونه. ;)

نازنین گفت...

گیس طلا جون از شما بعیده. نسکافه چیه آخه؟ بگو قهوه. من نمیدونم چیه تو ایران جا افتاده میگن نسکافه :)

ناشناس گفت...

نوعش مهم نیست. حسش مهمه.... میتونه چایی هم باشه.... حس فضای امن و گرم

hamidreza گفت...

baraie man in hesse amn va doostdashtani ba dise baghali polo be vojood miad.hesse inke ieki barat vaght gozashte.ba ie donya khatereie ghavi hala che khoob che bad..faghat eshkalesh ine ke baghali polo mamoolan dirtar az instant coffee hazer mishe.ie zarre ham bishtar chagh mikone.

ماهی گفت...

بوی قهوه پر از حس صمیمته

Narcis گفت...

به سلامتی تو الان دارم نسکافه می نوشم توی یک ماگ لعابدار. از ایناس که تو سربازخونه هام پیدا میشه. ولی این یکی رو که قرمز هم هست تو یه جشنوارهء موسیقی خریدم. لب رو یه کم می سوزنه چون هرچی باشه فلزیه و زود داغ می کنه :))) ولی دلچسبه توش نسکافه. جات خالی!

گیس طلا گفت...

می دونم نارسیس کدوماست
رنگ بیرونش زرد بودن داخلش سبز وهمیشه داغ بود

حواس پرت گفت...

موافقم. منم همین حس رو دارم و اتفاقا با معده ی منم سازگار نیست.

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...