۱۰ بهمن ۱۳۹۱

اندر عوالم دوستان دیوانه ای که من دارم

امروز من و نازنین و الهام قرار صبحانه خوری داشتیم در کافه وصال 
نازنین نیومد و من الهام نه صبح رفتیم یه املت اسپانیایی خوشمزه خوردیم و از فضای سبزی که داشت لذت بردیم کلی وراجی کردیم  و خندیدیم
بعد اومدیم بیرون و رفتیم حراجی های بنتون و ... و از قیمت های بالا و جمیعت انبوه حیرت کردیم 
در رنگهای آبگینه های صنایع دستی غرق شدیم 
و به کتاب فروشی ها سر زدیم 
 هوا  و بارون خوردیم و کلی پیاده روی کردیم
تا جانمان در آمد و  ساعت یک شد و برگشتیم خونه 
که نازنین اس ام س داده :
سر وصال تو بلوار کشاورز یا طالقانی؟
جواب دادم: بلوار کشاوز
اس ام اس زده : جایی نرید الان می رسم 

۴ نظر:

ناشناس گفت...

چه شیرین وجالب

ناشناس گفت...

مدت کمیه که با این بلاگت آشنا شدم .از سبک نوشته هات خوشم میاد . موفق باشید

Pardis گفت...

migam shayad ham fekr karde vase nahar gharar darid ;)

You're Amazing Gisoo jan.

دریاپری گفت...

چه مرض خوبی دارم که هم فیسبوکتو میخونم هم اینجارو!
وگرنه پست وبلاگ امشبتو از دست میدادم:))
این خوشگلتر بود:-D:-*

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...