۱۳ اسفند ۱۳۹۱

یه احساس خاص عرفانی دارم الانه نسبت به این خانمه

مدتی است خوابم کم شده است و در حال آزمایش انواع روش برای افزایش خواب هستم
دیشب یه صدای مدیتیشن از اینترنت دانلود کردم که شاید فرجی بشه
خداییش صدای خانمه خیلی ملایم و شیرین بود و هی قربون صدقه ام می رفت که تو خوبی و موفقی وشاد و پولداری و منم خر کیف همون وسطاش خوابم برد
نصفه شبی که از خواب پریدم و ساعت را نگاه کردم دیدم اتفاقا مدت خوابم را به شدت کوتاه کرده به جای اینکه بلند کند.
تا صبح به قول شیرازی ها پ ل ه مرگ دادم و امروز که تو بیداری کامل گوشش دادم ، دیدم جملات آخرش اینه :
اکنون تو از خواب بیدار می شوی
بیدار شو
تو کاملا هوشیار و سرحالی
اکنون چشمهایت را باز می کنی
و خواب را کاملا از وجود خود پاک می کنی

۶ نظر:

ناشناس گفت...

كاش لينك صداشو براى ما هم بزاري.

Unknown گفت...

Agar apple device darin , application e sleeping pillow chize khubie.
Man donbale ye chizi migardam baraye kamtar khabidan!

نسيم گفت...

ميشه لينكش رو بدين؟ من براي امتحانم وقت كم دارم و به يه همچين چيزي نياز دارم. ممنون.

famizti گفت...

سلام .خسته نباشی وااااقعا :) وبلاگت محشره!! خوشحالم که پیداش کردم :))

ناشناس گفت...

man hamin moshkelo dashtam, gozashtan ye zarfe koochik mesle nalbeki az golabe khales kenare takhtekhab moaser bood.

Unknown گفت...

http://nargil.ir/plant/article.aspx?aid=NAP2012344143412891

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...