جهت ثبت در تاریخ

پلیس رها را به دلیل آواز خواندن در ماشین جریمه کرد.

نظرات

‏ناشناس گفت…
ba ahange che khanandei boed
رسوا گفت…
یکبار پلیس من رو که داشتم پشت فرمون همراه حبیب داد می زدم : رسیده ها چه نجیب و نچیده می افتند... وایسوند . بعد آقا پلیسه اومد گفت موزیککک؟؟ با صدای بلند ؟؟؟؟ باشم می خونی تازه؟؟؟!! من گفتم سرکار مجازه . گفت : حبیب مجازه؟ گفتم سرکار خوب می شناسی ها!!! پلیسه سرخ شد آروم گفت برو . دفعه بعد صداش رو کم کن
‏ناشناس گفت…
خانم دکترگیس طلا
خیلی کم کاری می کنی.
اونروزا که من چشام از درس و پروژه ها ترک خورده بود
انقدر فعال بودی
حالا انقدر کم می نویسسی
بنویس
بنویس
giso shirazi گفت…
چشم عزیز دل حتما
‏ناشناس گفت…
omidvaram ke benyamin ghosh mikarde miarze akar jarime ham beshi

پست‌های معروف از این وبلاگ

ولي منظورش يعني كي بود؟ نفهميدم

سن كه رسيد به پنجاه، فشار مي ياد به چند جا

١٤٠