۲۴ آذر ۱۳۹۲

یک کتاب داشت عزیز نسین با عنوان: خارجی ها بهتر از ما بلدن....

تا بیست سالگی من مادربزرگ مادرم زنده بود و  هر بار که لامپی روشن می شد با به یاد آوردن شبهایی را که  به سختی در تاریکی گذرانده بود ؛ به روح آبا و اجداد مخترع لامپ، دعاها ی می فرستاد که رد خور نداشت در ورود ادیسون به بهشت و قل خوردن میان حوری و غلمان
(هرچند تا آخر عمر باور نداشت که ادیسون ارمنی بوده است)
...
حالا وضعیت من است در هنگام استفاده از افزونه های گوگل کروم
دوستان این افزونه ها را جدی بگیرید
اون از zenmate که بنده را از نیاز به هرگونه ف ی ل ت رشکن رهایی داد 
این از AdBlock که اعصابم را بابت تمام آگهی های تبلیغاتی که بعضا از کل صفحه عرض و طولشان بیشتر بود؛ به آرامش رساند
من دعاهای بی بی را به یاد ندارم اما همانند او به تمام اندیشمندانی که دنیا را جای بهتر ساختند؛ می اندیشم
.
.

۷ نظر:

رهگذر گفت...

غلمان؟! ادیسون هم آره؟

ناشناس گفت...


مگه ادیسون ارمنی بوده ؟

ناشناس گفت...

ادیسون ارمنی بوده!؟
تا جایی که من می‌دونم آمریکایی بوده‌ها :|

Gistela گفت...

:)))) خیلی خوبید شما
شک نکنید امریکایی بوده :))))
شیرازی ها به مسیحی می گویند ارمنی

الا گفت...

خیلی از پیرزنهای قدیمی به غیر مسلمان ارمنی میگفتند. مادر بزرگ منهم . قدیم ترها حتی مادرم. از شما چه پنهان منهم که بچه بودم از هر دوشان یاد گرفته بودم فکر میکردم خارجی ها ارمنی اند.خلاصه که همه بالاخره همه چی رو یاد گرفتیم. به جز مادربزرگم همچنان که فکر میکرد همه خارجیها ارمنی اند به رحمت ایزدی پیوست.

رهگذر گفت...

خب حالا شیرازی‌ها به ارمنی چی میگن؟!

AZAM.SALEHIMOGHADAM@GMAIL.COM گفت...

خیلی خوب بود گیسو طلا لذت بردم از راهنماییJ و مثل ادیسون بهت درود فرستادم

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...