۱۰ اسفند ۱۳۹۲

خب حالا شد شکل صحراهای عربستان به خطوط مواج و زیبای تپه های شن روی آن

آپارتمان من طبقه چهارم است و لبه پنجره اش از این شیشه های سه لت است که فقط وسطی باز می شود و هیچ حفاظی برای ایستادن و شیشه پاک کردن ندارد. بنابراین هیچ راهی برای رسیدن به گوشه های بالایی سمت راست و چپ پتجره وجود ندارد
خب من مشکل ر ابه شیوه خودم حل کرده بودم و فقط تا جایی که دستم می رسید را می شستم و بقیه را می سپردم به باد و باران  و طبیعت و چشمان مهمانان فضول که : اه چقدر بی سلیقه 
اما خب بعد گذشت چهار سال  آن گوشه ها  به تدریج شبیه سطح ماه پشت تلسکوپ گالیله شده بودند. البته زیبا بود ها ...
امروز در یک اقدام آوانگارد
تی مخصوص شیشه را با چسب چسباندم به انتهای دسته بلند جارو پلاستیکی ، بعد با  سر بخش جارویی که خیس  شده بود، سطح ماه را شستم و بعد میله را برعکس کرده و با آن یکی سرش  سطح ماه را  تی کشیدم  

۲ نظر:

taraaaneh گفت...

اینجور شیشه ها رو باید از بیرون از ساختمان شست. ولی خب صحرای عربستان هم قشنگه بهر حال.

ناشناس گفت...

اكباتان...

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...