۴ فروردین ۱۳۹۶

چقدر زمان بيشتري داشتيم

بين كتابهاي ارسالي از الكساندر دوما هم كتاب بود، نمي دانم پدر يا پسر
اما اگر هم سن و سال من باشيد بياد مي آوريد سالهايي را كه كتابهاي چند جلدي و قطوري  در ارتباط با تاريخ فرانسه دست به دست در شهر مي چرخيد: 
غرش طوفان، بعد از طوفان ، قبل از طوفان، ژوزف بالسامو ...كه فكر كنم همه را ذبيح اله منصوري ترجمه كرده بود
منهم در نوجواني همه آنها را خواندم اما بياد دارم كه  اين كتابها هواداران خاصي هم داشت: زنان خانه دار!
خيلي دوست دارم كسي( منظورم يك متخصص)   فضاي رواني آن سالها، وضعيت بازار كتاب و ...را 
تحليل كند كه علت اين اقبال چه بود؟
و الان زنان خانه دار ما چه مي خوانند؟ اصلا مي خوانند يا سريالهاي تركي جانشين  كتابهاي چند جلدي شده؟

هیچ نظری موجود نیست:

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...