۲۳ شهریور ۱۳۹۶

گاد باس اينترنت

خيلي با اينستاگرام و فيس بوك حال مي كنم و لازم دانستم دوباره در ستايش آنها بنويسم 
فيس بوك را به دليل ارتباط چهره به چهره با خواننده ام دوست دارم، نامشان را مي دانم، از حال و روزشان با خبرم، از عروسي و عزاهايشان و شادي و غم ها ، از سفرها ي درون و بيرون 
اينستاگرام را به خاطر عكس دوست دارم، در وبلاگ  و فيس بوك عكس گذاشتن عذابي است اليم و حالا در اينستا به راحتي به مدد عكسها داستانم را روايت مي كنم ، كاري كه در اين همه سال نوشتن نمي توانستم و صد اليته كه كامنت گذاران  اينستا ي  خيلي طناز و شيرين اند
برايم عجيب است كه اين تكنولوژي ها ، با اين اسمهاي اجق وجق، فقط براي من درست شده اند كه شما، دوستانم را بيشتر بشناسم و تعدادتان را زياد كنم

هیچ نظری موجود نیست:

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...