۷ مرداد ۱۳۸۳

(کجایی سیمون دوبوار)

امروز سروش دانشگاه پلی تکنیک سخنرانی دارد. البته بایدا ز قبل ثبت نام می کردید امیدوارم امسال دیگر بیاید موضوع بحث جامع دینی - جامعه اخلاقی است. در طی چهار جلسه.
مقاله قوچانی را در امروز شرق بخوانید. این پسرک حسرت برانگیز است.
می خوام برم کلاس رانندگی اما می ترسم دیشب خواب دیدم ماهی شده بودم. یعنی عده زیادی ماهی به من باله های حریر مانندزرد و نارنجی داده بودند تا من بتونم شنا کنم. سفر عجیبی بود پر از رنگ و ترس و پر از گل
سرایدار مان مرد مهربان با زن و بچه اش امد خداحافظی پدرش تصادف کرده باید بروند شهرشان برایشان ارزوی سلامت کردم و ابراز تاسف. ولی در داخل خانه متوجه شدم که من از رفتن انها خوشحال شدم .چرا؟ علتش را فهمیدم به خاطر امدن دوستان مرد من . همیشه حس اینکه الان سرایدار می داند من مهمان مرد دارم در من احساس گناه ایجاد می کرد که او چه فکری درباره من می کند. قضیه ان را که حساب پاک است... اصلا در مورد من صحت ندارد. من با وجود اینکه می دانم با این دوست س ک س ندارم فکر می کنم که دیگران فکر می کنند دارم و انقدر خوب تربیت شد ه ایم که حتی نگران نظر سرایدارمان هم هستیم چه برسد به بقیه افراد خانواده و جامعه
چقدر همه چیز درونی شده
کی ما ازاد می شیم؟ فمینیستها باید به این قسمت توجه کنند. نا برابری که از احساس درونی ناشی می شود تا موانع بیرونی
من به عنوان یک زن تنها با موانع درونی خیلی بهتر کنار می ایم تا با این لایه های زیرین فاضلاب
ego

۱ نظر:

پریا گفت...

کتاب جنس دوم رو خوندی ؟

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...