۷ اسفند ۱۳۸۳

دبی

سلام من برگشتم به یک سفر ده روزه در دبی رفته بودم و حالا بااحساس افسردگی شدید برگشتم من ناسونالیست نبوده و نیستم و اعتقاد دارم که مه همه متعلق به زمین هستیم. اما نمی توان گذشته تاریخی خودم و ان کینه قدیمی عرب و عجم را فراموش کنم و مدام با دیدن ساختمانها سر به فلک کشیده دبی و رفاه و تمیزی و نظم حاکم بر انجا مقایسه نکنم..زمانی ما کجا بودیم و انها کجا ...و حالا زمانی که وارد فرودگاه مهر اباد شدم و به علت غیر عادی بودن دستگهای انجا وسایل شیشه ای من شکست و دو مسئول باهم جلوی ما دعوا کردند و تمام ساک دوستم را باز کردند و پاره اش کردند....با خوود فکر می کنم. عجیب نیت اگر روزی دوباره عرب ان چنان قدرت بگیرد که مجبور شویم کتابهای علمی یمان را به زبان عربی بنویسیم ماننند ان سالهای درو

هیچ نظری موجود نیست:

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...