۱۰ دی ۱۳۸۵

رفتم عروسی ...داماد پسرصاحبخانه 13 سال پیش من بود که من در زمانی دور با او ریاضی کار می کردم و اخر خنگی بود ! حالا دیگه انقدر بزرگ شده بود که وقت کرده بود موهای جلو سرش بریزه....توی عروسی ادمهایی را می دیدم که سالها بود ندیده بودم همه پیر شده بودند و من نگران چهره خودم از دید انان بودم...اما عجیب تر از همه دختری بود که من در ان سالها او را به زیر زمین خودم می بردم و با او بازی می کردم دختر بچه ای چاق با موهای فرفری و چشمهای سبز و حالا من رو در روی زیبارویی لاغر و باریک با زیبایی حیرت انگیز هالیوودی که حقبقتا چشمهایم را به دنبال خود می کشید یک خاطره اندکی اروتیک من از این دختر دارم ...روزی او را با خود به حمام بردم و او در انجا مرا با مادرش اشتباه کرد و تصمیم گرفت ناهارش را همانجا بخورد منظورم همان شیر مادر است...خیلی دستپاچه شدم

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

تمام سايت هايي كه عكس رو منتشر كردن فيلتر شدن. اما فعلا برو به اين آدرس
http://satyar.ir/archives/044102.html
وبلاگت خيلي صريح و صادقانه ست خيلي خوشم اومد. موفق باشي

ناشناس گفت...

سلام. عالی بود.واااای که چقدر غم انگیزه که آدم به پیر شدنش فکر کنه . این موضوع باعث شده اصلا من نتونم از زندگی لذت ببرم .من 28 سالمه احساس میکنم کم کم آثار پیری توی چهره ام داره نمایان میشه نهههههههههه خیلی بدهههه کاش میشد جلوشو گرفت بخصوص این چینهای روی پیشونی ... یعنی به همین زودی تموم شد.

ناشناس گفت...

سلام تو آنلايني؟ چت مي كني؟
ُsaeedeh.amin@gmail.com
بيا ادت كنم دختر جون. امروز وبلاگتو شخم زدم
:)

ناشناس گفت...

منم تو عروسي تمام بچه هاي فاميل كه شبا براشون قصه تعريف مي كردم شركت كردم. خيلي باحاله اما آدم احساس پيري مي كنه

ناشناس گفت...

اين خانوم طلاي ما پس كجاست؟
ساراي
saray76.blogfa.com

گیس طلا گفت...

سلام به همگی ..اولا که چین پیشانی راه حل داره ..اقایون نشنوند ..بوتاکس می زنی ...سه سوت .....چینی در کار نیست.
سعیده جان من اعتراف می کنم که به عمرم چت نکردم ..اما به خاطر تو یاهو مسنجر را دانلود می کنم! بچه مثبتم ها... مرسی از امواج مثبتتون

ناشناس گفت...

سلام عزیزم . یه سوال شرعی داشتم . این ....بوتاکس چیه و باید از کجا تهیه کرد؟

گیس طلا گفت...

شما می ری دکتر پوست حوالی 100 هزار تومن می سلفی..پیشانی و دورچشمت را بوتاکس تزریق می کنند. همان سمی است که در کنسرو ماهی پیدا می شه...نترس هیچ خطری برای انسان نداره تا 1 سال خلاصی ...اگه هم 6 ماه به 6 ماه بزنی اصلا دوباره چروکی ایجاد نمیشه ..اگه پولداری این توصیه می شود

ناشناس گفت...

خیلی ممنون از اینکه جواب سوالمو دادی. لطف کردی

ناشناس گفت...

زندگیت مثل کتاب " شب عروسی‌ من " می‌‌مونه

نمی‌‌دونم رمان می‌‌خونی یا نه ، کتاب مال شهره وکیلیه ، دوست داشتی بخونش

یکی‌ دیگه هم اگه دوست داشتی بخون ، " غوغای همیشه " ، مال ساناز فرجی .... وقتی‌ بخونیش تازه می‌‌فهمی‌ دنیای ما چه شکل بی‌ شکلیه

البته من پستای خیلی‌ قدیمیت رو خوندم و این پیشنهادا رو میدم

خوش باشی‌

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...