۲۷ بهمن ۱۳۸۵

مازوخیسم نارگیلی

من هیچوقت شکستن نارگیل را یاد نمی گیرم. می دونم اول باید اون ریش ها یش را جدا کرد بعد ان سه تا سوراخ را پیدا کرد و شهدش را از ان تو بیرون کشید و از همانجا ضربه ها را زد اما من همیشه از بین همان پش و پیل ان چشم و دماغ میمون را پیدا می کنم و سوراخ می کنم و شهدی مخلوط با چوب می خورم بعد انقدر با چکش به همه جای ان می کوبم تا یک جایش بشکند بعد از ان قسمت دردناک شروع می شود در طی روزها با چاقو یه تکه به بدبختی جدا می کنم و با دست بریده می خورم تا تمام شود..اسم بیماریم مازوخیسم است می دانم!

۷ نظر:

ناشناس گفت...

salam...kojaaa budiiii...man ta ye hafte pish taghriban har do se rooz miyumadam sar mizadam vali aslan matalebe jadidet nabud..ye dafe emshab umadam didam che khabare...man koli negaranet shode boodam...hala moshkel chi bud engar faghat man matalebe bloget ro nemididam

گیس طلا گفت...

نمی دونم مری فکر می کنم باید به اکانتت مربوط باشه البته یه چندروزی واقعا امتحان داشتم چیزی ننوشتم..ممنون که سر می زنی

ناشناس گفت...

می دونم که تو نغمه ثمینی نیستی، حقیقتش مهم هم نیست. اون مطلب رو همینجوری نوشتم. اسم نغمه ثمینی هم همینجوری به ذهنم اومد، شاید چون دکتره. از ایده مطلب خوشم اومد و باید یه اسمی واسه اولش پیدا می کردم ...

گیس طلا گفت...

ولی مرد گنده حرفت به دل می نشست مثل نون تافتون به تنور

Alborz گفت...

خلقت اين نارگيل دقيقاً از حماقت های خدا بوده به نظرم! منم دهنم سرويس ميشه سر کندن پشماش. به نظرم باس با واجبی پشماشو ريخت! حالا ببين يه سؤال ميکنم به خدا چندين سال تو ذهنمه ولی روم نميشه از کسی بپرسم (ميترسم مسخرم کنن که انقد داهات کوره ام!) ببين همه ميگن آب نارگيل خوشمزّس و اينا. ولی من هر نارگيلی که آبشو خوردم، آبش يه مايع بد مزّه نيمه ترش نيمه شور بود. اين نارگيلايی که من خوردم يعنی خراب بودن؟ يا مزّه شيره نارگيل همينه؟! سؤالم جدّيه ها!
راستی اين تيله ها که خريدی، جدا کردی يا يه مشت سی تايی با هم گرفتی؟

ناشناس گفت...

نه بهش می گن تشخص. یا
personification

گیس طلا گفت...

سلام شما همون خسرو خان قشقایی هستید که من ادرستون را گم کردم؟

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...