۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۶

اتوبوس جهانگردی

می دونم کار درستو دارم می کنم ...می دونم دیدنش جز اینکه علاقه بی ثمری را دوباره ایجاد کنه هیچ فایده ای نداری...می دونم که خوب مقاومت کردم که نزدیک یک ساله ندیدمش ...اما ...چند در صد امکان داره که شما به یه پستخونه برید که هیچوقت پا توش نمی گذاشتید و دم باجه کنارش ایستاده باشید و به هم نگاه کنید در حالی که یه وجب بین دماغتون فاصله است.... ریاضیدانها بشینن حساب کنن طول و عرض تهران ...تعداد پستخانه ها...تعداد بارهایی که من تو عمرم رفتم پستخونه...میزان فاصله این پستخانه به محل زندگی من و یا محل کارم...می شه درصد بدین ...دوست دارم بدونم ...از میزان بردن لاتاری گرین کارت امریکا بیشتره یا کمتر؟

هیچ نظری موجود نیست:

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...