۲۸ خرداد ۱۳۸۶

گیس طلا مبتذل می شود

من وقتی دارم مشق می نویسم اصلا نمی تونم موسیقی گوش کنم ...تمرکزم را بهم می زند و شده ماهواره را روی یه فیلم می ذارم اما روی کلیپ نمی شه ..چند روزه متوجه شدم وقتی این کانال اوازهای هندی می ذاره می تونم مشق ها را هم انجام دهد...نگران خودم شدم ....مبتذل شدم؟...فیلم هندی دوست دارم؟ صدای غیر عادی نازک زنان هندی ؟ دور درخت چرخیدن و پایین تنه تکو ن دادن ...خدا ...بیماریم خیلی شدیده ؟ فکر می کندی چقدر زنده بمونم ...اخه چطور همچین چیزی ممکنه؟..خداااااااااااااااااااااااااااااا

۴ نظر:

Azade گفت...

یه دوستي داشتم مي گفت که متوجه شده که با موسيقي کلاسيک خیلي خوب مي تونه بنویسه. و به اين نتيجه رسيده که به اين دليله که اين موزيک هيييييييييييچ کاري با مغزش نمي کنه!!!! احتمالا مورد تو هم مشابهه.

گیس طلا گفت...

وای خیالم راحت شد ازاده جونم

ناشناس گفت...

زیاد دلخوش نباش آوازهای هندی هم چین کلاسیک هم نیستن پاپ بودن انگار ......

ناشناس گفت...

be nazare man musighiye irani mobtazal tare ..aslan ba hendi ghabele moghayese nist.....musighiye hendi kheyli amighe..hata pap papeshoon...hamun ritme musighiye classic ro dare...man kheyli alaghe daram..man faghat hendi gush midam..hame noesho

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...