۵ مهر ۱۳۸۶


امروز دو بار این جمله را شنیدیم "به نظر می رسد که روزنامه ها در خبر مرگ من اغراق کرده اند." در یک وب سایت خبری اول صبح و آخر شب از زبان پرفسور موریاتی در فیلم شرلوک هلمز شنیدم ...این یک تصادف محض است؟
نمی توانم هیچ هلمز دیگری را بپذیرم ...هیچکس غیر از او ...می دونید کی رورو می گم ...جرمی برت توی سریال بی بی سی ....حتی بازی نمی کرد ...متعجبم چرا بقیه هلمز ها شبیه به او نیستند! ..وای که این تخیل چه چیز شکوهمندی است… من هیچوقت نمی توان بپذیرم که انها وجود ندارد.. از ان پی پی جوراب بلند گرفته تا هری پاتر و اسکارلت و هملت و...نمی شه نباشن یعنی واقعا نبودن ؟ می شه یه روز دیدشون ؟ تو اون دنیا مثلا؟ نمی دونم اگه اون دنیا باشه وبهشت هم باشه وما هم بریم اونجا ..می شه که آروزهای این دنیامون براورده بشه؟ ارزوی رفتن به هاگوارتز، آرزوی اسکی با قهرمان خداحافظ گاری کوپر و یا قدم زدن در قبرستان با هملت یا دیدن منت کشی رت از اسکارلت...هلمز؟
با هلمز باید چی کار کرد؟ قدم زدن؟ !!اسکی؟!!! وا ؟هیچ کاری به ذهنم نمی رسه که با هلمز انجام بدم ...چرا راستی با هلمز هم یه کاری می شه کرد...به نظرتون چطوره ؟ نمی دونم باید تجربه اش کرد...خیلی باید با حال باشه ...نه بابا از همه چی خبردار می شه... مثلا بفهمه قبل از اون با چند نفر بودی؟ اولین بارش کی بوده ؟تا به حال زائیدی یا نه؟ چند بار؟ پسر بوده یا دختر؟ ...نه پشیمون شدم ...بی خیال با هلمز نمی شه کاری کرد ...می ریم سراغ سارتر و دوبوار ...دیدنشون با هم تو اون دنیا خالی از لطف نیست...

۳ نظر:

Amir گفت...

با شرلوک هولمز میتونستی کوکائین بزنی به بدن بری تو فضا... ولی از طرز فکرت خوشم اومد... :D

ناشناس گفت...

جالب بود من با یک دست نوشته در مورد سفرمن با یک دست نوشته در مورد سفر احمدی نژاد به آمریکا آپم خوشحال میشم سر بزنی

ناشناس گفت...

گاهی اوقات خیالاتت از خودت واقعی ترند...و این یعنی حکومت خیال بر جهان

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...