۱۸ دی ۱۳۸۶


علائم بارداری رادر وب سرچ کردم
عقب افتادن پرید
درد سینه
درد های شکمی
تکرر ادرار
نفخ
خستگی
عصبیت وبی قراری
من همه را دارم یعنی حامله شدم؟ طرز استفاده از بیبی چک را هم سرچ کردم: صبح اول وقت باید تست را در یک لیوان جیش بگذارید و50 ثانیه مکث کنید(یاد چی می افتید؟... خودشه ...بیل را بکش 2 فیلمی از کوئنتین تارانتینو)
فقط یکی از فاکتورهای لازم برای بارداری را ندارم..اصلا عامل مهمی نیست...اماخب باید اونم در نظر گرفت ...پدر بچه!!
چند ساعت بعد:
گلاب بروتون رفته بودم دست به اب....حیف حامله نبودم...
اما اون صحنه فیلم kill bill خیلی قشنگه: یه دختر ادم کش باشی و رئیست فرستاده باشتت برای کشتن یه نفر تو هتل شک کنی که حامله ای و تست بچه بگیری و 50 ثانیه صبر کنی(تو فیلم هم50 ثانیه بود؟) و ببینی که حامله ای
بعد اون ادم کشه یه زنه رو بفرسته دم اتاقت به اسم پیشخدمت که تو روبکشه و تو چون تست از دستت می افته خم بشی وگوله نخوره تومخت
یعنی بچه ات جونتونجات می ده
قشنتگتر از همه وقتی بود که دو تا زن همدیگر رو هدف گرفتن و این به اون یکی خبر حامله گی شو میده، مدرکش هم همون تستی که روی زمین افتاده و پیشنهاد می ده که هر دو برن سر خونه زندگی خودشون ..زن دومی تست را بر می داره و در حالی که همچنان نشانه رفته از اتاق می ره بیرون و در لحظه اخربابت بچه تبریک می گه

هیچ نظری موجود نیست:

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...