۱۴ تیر ۱۳۸۷

وظایف بین المللی

همکلاسیمون از فرصت مطالعاتی تو آلمان برگشته ...تعریف می کرد یه روز توبزرگراه دنده عقب می رفته تا بریدگی که رد کرده پیدا کنه ...پلیس موتور سوار گرفتتش و با حیرت تست الکل روش انجام داده و یه سئوالاتی ازش کرده ...و دیده نه مسته نه دیوونه گفته که تا به حال به همچین موردی بر نخورده و زنگ زده یک ماشین پلیس اومده ...اون رئیسش هم همین کارا رو کرده و گفته چون تا به حال کسی این کارونکرده نمی دونیم جریمه اش چقدره ...بعد این همکلاسی ما رو بردن پهلوی قاضی و قاضی طبق اختیاراتش این عمل را جرم دانسته و یه مقدار جریمه اش کرده ...
خب فکر می کنم یکی از وظایف مهم ما ایرانی ها در خارج کشور پیدا کردن نقاط کور قوانین آنهاست دیگه ...نه؟!

تبصره: اولی من بودم دومی هم که شناختین...دختر خاله بود


۱ نظر:

Azadeh گفت...

che jaleb man in dastan o az chand nafar dige ham shenide boodam

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...