۲۳ شهریور ۱۳۸۷

اسکروچ فرهیخته

خیلی دیر فهمیدم می شد دوره کامل مجله زنان رو خرید...هرچند که پولشو نداشتم ...نظرتون درباره هدیه دادن سری کامل مجله زنان به من چیه؟...همیشه فکر می کنم اگه پولدار بودم از اونا بودم که عشق آرشیو راه انداختن دارم ...با اینکه سال به سال بازشون نمی کنم مثلا الان دوره کامل مجله فردوسی و کتاب هفته و نگین را دارم ...کجان حالا؟ تو انباری...اما مثل اسکروچ همین که هستند به من آرامش می دن...سالی یه بار موقع اسباب کشی بازشون می کنم و ناز و نوازش و رفت تا سال دیگه ...اما یکی از آرزوهام داشتن یک اتاق مطالعه است تا سقف کتاب و مجله های قدیمی باشه با یه پنجره و یه جنگل بارونی و یه بخاری و تخمه هندونه محبوبی…

تبصره:حالا چی می گی ماژنتا؟

۱ نظر:

ناشناس گفت...

گیسو طلا!
سلام، من همه ی مطالبت را طی 24 ساعت خوندم، دیگه نمینویسی؟ پس کی؟

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...