۲۴ شهریور ۱۳۸۷

شیمی و خانه داری


واو... من یک کار هیجان انگیز کردم...اتاق خواب من کفش سرامیکه وپر از سوراخ سنبه و همیشه جارو می زنم ودستمال می کشم و احساس تمیزی هم نداشتم چون این گوشه کنار پایه ها پاک نمی شد یک عالمه پایه تواتاقه : پایه های میز،پایه های صندلی،پایه های تخت،پایه های میز آرایش،پایه های دو تا کتابخونه وپایه های یه قفسه و و پایه های یه چهارپایه کوچک و یه سبد چوبی
امروز من گلیم را برداشتم و یک سطل رخشای جوشان(تا تبلیغشو دیدم خریدم خیلی مبتذلم نه؟) ریختم کف اتاق...آقا حالی کردم ها...تمام کف اتاق آبی رنگ شده بود...زیر تمام پایه هام رفت ...گذاشتم یه مدت بمونه و بعد تی کشیدم و الان کف اتاق داره برق می زنه ها...فقط یک سئوال بی اهمیت: شما فکر می کنید رخشا روی چوب تاثیر بدی داشته باشه......اره ...راس می گید منم فکر نمی کنم خطری داشته باشه...

هیچ نظری موجود نیست:

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...