۱۲ مهر ۱۳۸۷

دلبر 24 ساله


اولا مقادیری چس و فیس داریم خدمت حضار محترم به علت آمدن مادرک و خواهرک گرام
دوما قابل توجه علاقمندان به خصوص کوکولی ودوستان که من از جام تکو ن نخوردم و لباس حوله ای رسید.
مشخصات عشق جدید من: سایز غول مجددا، گل بهی یا به قول شیرازی ها پشت گلی ، مخلمی توپه توپه ای و اینقدر هم بوی نویی می ده که خدا...مهمترین ویژگی این لباس حوله ای اینه که 24 سالشه! باور می کنید همسن همون قبلی که خدا رحمتش کنه
سال 1363 باباهه رفته بود تبریز فوق لیسانس بخونه ما تابستون رفتیم پهلوش و مامانه 6 عدد لباس حوله ای خرید و در صندوقچه اجناس خارجی قایم کرد و به مرور زمان کادو دارد و اکنون بنا به درخواست من این آخرین بازمانده هم از صندوقچه بیرون اومد ...ما هم فورا پریدم تو حموم و الان هم در آغوشش هستم و احساس می کنم که شبهای لذت بخشی را با هم خواهیم گذراند...

۳ نظر:

ناشناس گفت...

بامن تماس بگير09144531381

ناشناس گفت...

بامن تماس بگير09144531381

ناشناس گفت...

بامن تماس بگير09144531381

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...