۱۱ مهر ۱۳۸۷

آه ای بادمجان



وای بچه ها من یه کار حیرت انگیز کردم و از روی کتاب اشپزی کوکوی بادمجان درست کردم فقط فلفل سیاه نداشتم بجاش فلفل خشکی که سالهای بود تو یه شیشه اکواریوم شده بود ریختم، آرد سیب زمینی نداشتم بجاش آرد نخودچی ریختم و البته( سیر و تخم مرغ وبادمجون استثنا داشتم!!!) زعفرون هم نداشتم و نریختم نمک هم تموم شده بود به جاش دلار ریختم... به دلیل نامعلومی؟!!! مایع شل و ول خیلی بد رنگی شد و من برای سفت شدنش مقادیری چپس باقیمانده از شادخواری توش ریختم و ...نتیجه ...محشر شد ...
ببیند من خیلی سختگیرم تو غذا وقتی من بگم خوب شد مطمئن باشید که خوب شده
پس: سه تا بادمجون تنوری،دو تا تخم مرغ، چیپس لهیده به مقدار لازم، سیر دوحبه ،آرد نخودچی یک قاشق غذاخوری و فلفل خشک مونده دو عدد و دلار به عنوان نمکو با هم قاطی پاطی می کنید و مثل کوکو سرخ می کنید و دعا به جون مخترعین و مکتشفین ...

هیچ نظری موجود نیست:

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...