۲۹ آبان ۱۳۸۸

عقل که نباشه دنده در عذابه

خب ماشین لباسشویی ندارم. یعنی یه دونه دارم از این کهنه شور ها . یکی دو ماهی هست خراب شده و من وقت ! نمی کنم یکی خبر کنم تعمیرش کنه. بنابراین به عنوان تشت ازش استفاده میکنم. لباسها را می ریزم توش با پودر می ذارم بمونه تا وقتی که یادم بیاد دوباره بعد می ری با دسته تی لباسهای را به هم می زنم بعد ابش را خالی می کنم ودوباره این مراحل را تکرار میکنم تا بار سوم که اب خالی می ریزم

حالا من نمی دونم این لباسها واقعا تمیز می شن یا نه ولی قطعا به دلیل نوک میله تی سوراخ می شن!

بعد تمام این لباسها را روی شوفاژ ها و لبه در ها اویزان می کنم چون تا پشت بوم خیلی راهه..یک طبقه !

و البته که اب تمام خونه را بر می داره و من در واقع مجبور می شم تمام خونه را تی بکشم

نتیجه اش چی شود

نتیجه اینکه امروز جمعه قرار بود من تالنگ ظهر بخوابم و بعدش هم تا شب تمام مشقامو بنویسم و به این دنده ترک خورده هم استراحت بدم

الان با دنده درد شدید تو صندلی راحتی نشستم و فکر می کنم که کی زمان تعمیر ماشین لباسشویی فرا می رسد

۱۰ نظر:

maahoor گفت...

و من دلم می‌خواد خیلی‌ آروم که دنده‌ات درد نگیرد بغلت کنم و نوازشت کنم

بانو مریم گفت...

اااااا
طلا اینجوری که لباسا تمیز نمیشه

ناشناس گفت...

eeeee!

inja ke jayae baghal kardan nist ke !!!!!!!!1

MercedeAmeri گفت...

این جوری که لباس‌ها تمیز نمی‌شه! در ضمن بالای در‌ها هم باد می‌کنه، وقتی‌ لباس خیس روش بندازی! این کاری که می‌‌خوای بکنی (تعمیر کهنه شور) آفتابه خرج لحیم بهش میگن! یه ماشین لباس شویی قسطی بخری راحت تری به خدا. کهنه شور هم لباس هارو خیلی‌ خوب نمی‌‌شوره!

توصیه از یک متخصصِ شست و شو!

غروب بنفش سابق گفت...

اونقدری نخوندم ببینم دنده ت چی شده اما امیدوارم مواظبش باشی تا خوب بشه. یه تشت هم بخر لباسا رو بریز توش جفت پا بپر تو تشت! روش شراب درست کنی قدیم!

حواس پرت گفت...

زیاد ربطی به عقل نداشت!
بعضی اوقات، کون گشادی با خود کون گشادی در تضاده! یعنی تو دور میفته!
یه فراخوان تو همین وبلاگ بدی میبینی همه دفعتاً تعمیرکار ماشین لباسشویی میشن! باور کن!
اصلاً شاید یکی برات یک ماشین لباسشویی آورد! از این جماعت هیچی بعید نیست!

دناتا گفت...

کون ِ گشاد.. مایه نشاط! :دی
تو هم که عین منی:-P

ناشناس گفت...

Asheghetam

ناشناس گفت...

man nashenas ke nistam sogiam
bahle dashtam mijoftam ke
Asheghetam

آدن گفت...

از یک شیرازی اصیل انتظاری بیش از این نیست!! ؛)
راستی خوش به حالتون ! ما هنوز تو کار یخ حوضیم! :دی

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...