۱ بهمن ۱۳۸۸

ملت شوخ دوباره سر حال اومدن این علامت خوبیه


مشترك گرامي، احتراما به استحضار مي‌رساند در رايانامه (ايميل) شما، مورخ 25/10/1388 خطاب به خانوم ساناز (دوست دخترتان)، بهتر بود به جاي جمله «برو به جهنم» از جمله «عزيزم يه بار ديگه بهم فرصت بده» استفاده مي‌كرديد. همچنين در پيامكي كه روز گذشته به تلفن همراه مسعود (همكلاسي‌تان) فرستاديد، املاي كلمه «مستاصل» را اشتباه نوشته بوديد. ما صلاح شما را مي‌خواهيم هيچ‌كس هم تنها نيست، يادتان نرود! از طرف: مسئول بررسي رايانامه‌ها و پيامك‌هاي شما در مخابرات

تبصره: ممنون مهتاب پرسا

۱۴ نظر:

نگار ایرانی گفت...

واقعا که این ملت با حالن.

نگار ایرانی گفت...

راستی مگه ایمیل ها رو هم میتونن کنترل کنند؟

yaqma گفت...

vase manam umad

بهمنگ گفت...

این سر حال بودن از علائم زنده بودن خیل بیکارانی چون من است.
بروید از خودشان ب پرسیـــــــــــــــد

ناشناس گفت...

ای بابا ! گیس طلای عزیز انگار این روزها گفتن کلماتی مث برو به درک و گمشو وغلط کردی خیلی عادی شده ؟!

نمی دونم چرا برا من ولی عادی نمی شه !

شاید من مال عصر حجرم! نمی دونم ؟!

باران

شین گفت...

گیس صلا جان عزیز
ببخش که از کامنتدونی ت استفاده شخصی می کنم. ولی واقعا به کمکت احتیاج دارم. من یه عدد وبلگ بلاگ اسپات درست کردم اما این ایمیل ام عینهو ...رستم بالاش نمایان است. تو می دونی چه جوری می شه ایمیلم رو از بالای صفحه بردارم؟ تازه شم هر چی وبلاگم سرچ می کنم تو گوگل نیستش که بفهمم این ایمیل رو همه می بینن یا فقط خودم!!!!!
هم اکنون نیازمند یاری سبزت هستم

حواس پرت گفت...

ممنون، ولی منو به خرج کردن انداختی!

ايران جوک گفت...

سلام. با اجازتون اين مطلب رو تو لطيفه هاي ايراني باز نشر نموديم. البته با ذکر منبع: اين هم لينکش. شاد باشيد
http://iranjoke.ir/content/view/3454/84/

M . J . M گفت...

واقعا کار ما ملت به کجا رسیده ، که در کشوری که رئیس جمهور آن ، آزادی در حد مطلق برایش قائل است . اس ام اس ها و ایمیل ها کنترل می شود و علنا هم این مطلب را به ملت تذکر می دهند . آقایان حاکم دستتان با این آزادی مطلقتان درد نکند .

حسین غفاری گفت...

عالی بود عالی بود مرسی مرسی

نینا گفت...

جالبه
ولی حس بدی به آدم میده
اینکه دیگه زندگی خصوصی معنی نداره
خیلی حس بدیه

ناشناس گفت...

kheili ba maze bud!

ناشناس گفت...

You can't judge a tree by its bark.


--------------
Eidgen?ssische Technische Hochschule Zürich

ناشناس گفت...

The world is his who enjoys it.

-----------------------------------

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...