۳ بهمن ۱۳۸۸

دلم تنگ شده

حتی دیگر رویا هم نمی بافم

۱۸ نظر:

حواس پرت گفت...

ای بابا! شما هم؟!

ناشناس گفت...

وا!گیس طلا و زنجموره؟

ناشناس گفت...

به جاش بافتنی بباف !

بهمنگ گفت...

فیلم ' آملی' را حتما دیدین. اگر ندیدین بگیرین ببینین و اون صحنه ای رو به دقت نگاه کنین که آملی (‌ادری توتو) دست یک نابینا را می گیرد و در مسیری به سرعت می‌کشاند و تمام اطراف را را به سرعت برای او توصیف می‌کند. آدم باید یا اون کوره باشه یا آملی.

ناشناس گفت...

من از زیاد بافتن دلتنگ شدم.باور کن ! :)

باران

ناشناس گفت...

من اینجا بس دلم تنگ است و هر سازی که می بینم بدآهنگ است و بیا رهتوشه برداریم قدم در راه بی برگشت بگذاریم ببینیم آسمان هرکجا آیا همین رنگ است .....

ميم گفت...

آخ اين‌يكي ديگر خيلي بد است..

Fereshteh Sb گفت...

رویاهایت گم نشود مثل من خواهر!

Zara گفت...

Akhei doostam jaan. Chera delet tange?? man koli az to yad gereftam shad basham. Shayd delet baz she age be in feker koni ke ye nafar on sare donya (yani in sari ke man hastam) ba khondane bloget yad gerefte shad bashe:)

فهیمه گفت...

غمتو نبینم خانم دکتر

یک عدد گارفیلد برنامه نویس گفت...

امیدوارم هرچه زودتر رویاهاتون بهتون برگرده. از دلتنگی در نمیاین اما بهتر می شه حالتون

Unknown گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
Unknown گفت...

گیس طلای نازنین : دلتنگی هم حق دارد دوره های کوتاهی از زندگی را به خودش اختصاص بده ؛ چون بعد از رد کردن این دوره؛ شور و نشاط و انگیزه شروع شیرینی را آغاز میکنند... فقط زیاد بهش وقت ندید که روش زیاد میشه ها!

فروغ گفت...

چرااااا

ناشناس گفت...

عمو زنجیر باف....زنجیر من وبافتی؟

كيقباد گفت...

دل تنگي را كه ظاهرا همه توش استادن . كاش يكي بردارد طوري كه همه حاليشون بشه ، بنويسه كه دل گشادي ! يعني چه ؟
وقتي چه جوري هستيم دل گشاديم ؟
يعني دل تنگي همون ناراحتيه و دل گشادي همون خوشحالي ؟
ما كه نفهميديم !

Unknown گفت...

اینو برای هممون نوشتم که شاد بشیم :

تركه زنگ ميزنه خونه ي دوست دخترش. باباي دختره گوشيو بر ميداره. تركه هول ميكنه ميگه: ببخشيد ميدون انقلاب كدوم طرفه؟

زهرا گفت...

هميشه وقتي مينوشتي تو همون ساعات اول شونپختا كامنت داشتي و منم مي اومدم همه رو ميخوندم اما الان بعد از يه روز ...نه آمارت مثل هميشه نيست! آخه آدم چي ميتونه براي شادي دل تنگ يه گيس طلا كه خودش خوده شاديه داشته باشه?!
وقتي چند وقت هي پشت سر هم مينويسي يه چيزي هست! يا زيادي شادي يا دلگرفته.كشف بزرگي بودا! هونونوي كردم(بلدي كه!به كسره ك)

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...