۲۹ بهمن ۱۳۸۸

توجه کردید؟

این روزای آخرِ این آخرِ سال داره با غلتک از روحمون رد می شه

۱۱ نظر:

عسل چشم گفت...

آره.........(ایکون غمگین ولی امیدوار!)

ناشناس گفت...

برا من که 88 خیلی سال بدی بود.خدا کنه زودتر این روزای آخرش به خیر بگذره، 89 که بیاد دیگه نمی ذارم تا جایی که دست خودمه کسی به حال خوبم گند بزنه .امیدوارم ابته

باران

Unknown گفت...

واقعا!!

موبیتو گفت...

هر سال میگیم دریغ از پارسال. اینجوری فقط عمر رو می گذرونیم ...

عسل چشم گفت...

جیگر طلا جان...خصوصی هم نداره که این بلاگر وگرنه کامل برات می گفتم.قسمت آخر تحصیلاتم تموم میشه و از تزم دفاع می کنم.هوراااا....مردم از بس همه عمرم درس خوندم!5/22 سال تحصیل رسمی!حالا پشت کنکوراش بماند...

عسل چشم گفت...

ببخشید 5/21...البته 12 سال مدرسه رو هم بهش اضافه کن...می کنه به عبارت 5/32 سال...خدا بده برکت!

ناشناس گفت...

چرا خانم؟! اتفاقاً اينكه امسال داره تموم ميشه حس خوبي به من ميده. :-)

صفورا گفت...

آی گل گفتی عزیز.

پرطلا گفت...

وای وای همینطوره...گاهی نفس هم به زحمت میاد...

ناشناس گفت...

به این فکر کنید که داریم به سمت ناشناخته ها میریم
خیلی هیجان انگیزه

عسل چشم گفت...

ببین من نزدیک دفاعم بوده هنگ کرده بودم.12+ 10.5=22.5 زر زدم !32.5 چی بود!؟همان 22.5 خدا بده برکت!

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...