۱۷ اسفند ۱۳۸۸

مدیونید ها ...

امواج مثبت برام بفرستید تا من بتونم یه حال اساسی ازشون بگیرم

۳۰ نظر:

سندباد گفت...

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
...........................
ه ه ه ه ه ه (صدای تموم شدن ِ جون )

شادي گفت...

شيري گيس طلا! برو دمت گرم!؟؟؟؟؟

علیرضا ش گفت...

2 روز دیگه عید هست! تعطیلات. ماهی قرمز. عیدی و کلی عشق و حال دیگه! آدرس باغ شیراز رو بدم؟

ناشناس گفت...

تو میتونی! تو موفق میشی! تو حالشون رو میگیری اساسی!

حميد گفت...

______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
&&&&&&&______&&&____&&&
&&&&&&&______&&&____&&&
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
_______________________________&&&________&&&
______________________________&&&&&&&&&&&&&
______________________________&&&&&&&&&&&&

&&&
&&&______&&&&&______&&&&&&&
&&&______&&__&&_____&&&&&&&
&&&&&&&&&&&&&_____ &&&
__________&&&________&&&
__________&&&________&&&&&&&
____&&____&&&_______&&&&&&&
____________&&&
_____________&&&
______________&&&&

حميد گفت...

موفق باشيد....

ناشناس گفت...

rooz zan mobarak... va ++++++.. Haleshoonooo begir !

ava گفت...

ya halame moi;-)

ناشناس گفت...

گيس طلا شیره! بزن خورد و خاکشیرشون کن!

ناشناس گفت...

بانو گیس طلای نازنین.فکر میکنم کاری از دست شما برای اصلاح این مردم بر نمیاد .این روزها سپری میشن و فقط اثرات این اعصاب دربو داغون براتون میمونه که نه حالا حالا ها که بعدها هی از یه جا میزنه بیرون وآزارتون میده (اینا رو بیشتر دارم به خودم میگم!)گاهی فکر میکنم من یه روز(دور از جون شما ) از سرطان اعصاب میمیرم! شما یکی مواظب خودتون باشین! بانو نسیم از تبریز

ناشناس گفت...

تو مای فیورت منی!

mehrnoosh گفت...

best of luck gistela jan XXX

مژگان گفت...

مطمئنم که می تونی حسابی حالشونو بگیری. من بهت ایمان دارم. تو می تونی.

Unknown گفت...

اين پست يك فتحي رو ببين و حالشو ببر ;-))

http://1fathi.com/1388/12/17/5-ways-to-laugh-when-you-want-to-cry/

loolivash گفت...

به قول خواجه شيراز...
ز دست کوته خود زیر بارم
که از بالابلندان شرمسارم
مگر زنجیر مویی گیردم دست
وگر نه سر به شیدایی برآرم
ز چشم من بپرس اوضاع گردون
که شب تا روز اختر می‌شمارم
بدین شکرانه می‌بوسم لب جام
که کرد آگه ز راز روزگارم
اگر گفتم دعای می فروشان
چه باشد حق نعمت می‌گزارم
من از بازوی خود دارم بسی شکر
که زور مردم آزاری ندارم
سری دارم چو حافظ مست لیکن
به لطف آن سری امیدوارم

حال گرفتن هاي اهل معني هم نوعي حال دادن و روح بخشي است چرا كه همه از ديو و دد ملول و طالب انسانيت اند!

Mastane Mim گفت...

انرژی مثبت
انرژی مثبت
انرژی مثبت
.
.
.
.
حالا حال کیو میخواین بگیرین ؟

ميترا گفت...

گيس طلا جان!! ملت چه فازي بهت دادن !! برو تو ارشون !!
(‌ هنوز تو كف دو پست قبليتم !! خدايي هر لحظهه تصورت مي كنم دو تا بالش رو دوشت داري تو خيابون راه ميري !! هر لحظه !!)

ali گفت...

قربون موهای سبزت بشم ...
خوبه ؟! :d

مارينا گفت...

سلام بانوي برگهاي طلائي پائيز:
سه روزه كه يك نفس همه وبلاگتو خوندم...وبه شدت لذت بردم.ازاين همه مهرباني وعشق ،ازاين همه سرخوشي هاي شاد وكودكانه كه دروجودت هست شگفت زده شدم.وراستش كمي هم به تو واين دنياي عميق پراز تنهائي ناب ات غبطه خوردم.اي كاش من هم فرصتي داشتم كه ميتوانستم روزهايم رااينچنين به شادي وسبك باري طي كنم.اي كاش !

Unknown گفت...

کلی انرژی مثبت؛ همه تقدیم شما باد!

وهم سبز گفت...

انرژی مثبت
انرژی مثبت
انرژی مثبت
انرژی مثبت
انرژی مثبت
انرژی مثبت
بسه یا بازم بفرستم؟ :ي
تو موفق می‌شی گیس طلا :×××××××

مجتبي گفت...

بروووووووو ... برووو... برو دختر ببينم چيكار مي كني، تو مي‌توني! همچين حالشونو بگير كه گذشته و آينده از فكر و يادشون بره! مي خوام روسفيدمون كنيا دختر، ولي خداييش با شناختي كه ازت دارم (يعني فكر مي كنم دارم!) بايد براي اونا ازت طلب مغفرت و بخشش كرد.

ندا گفت...

دوستت دارم.ماچ ماچ ماچ

ميترا گفت...

گيسو طلا!كه فكر مي كنم موهايت كاملاً به خورشيد مي ماند ، چه قدر خوب نوشتي كه عاشق خيابان هاي شلوغ و پر ترافيك شب عيد هستي ! من هم بارها تنهايي ام را در اين خيابان ها جا گذاشته ام ! هنوز مي بينمت كه با 2 بالش لايكو رو كولت خيابون ها رو قدم مي زني !

Zara گفت...

doostam jaan, aval begoo mikhai che kar koni? vali Good luck kolan vase hame chiz.
Take care

حميد گفت...

__________$$$$$$
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$
____$$____$$$$__$$$$__$$$$
__$$______$$$$$$__$$$$$$$$
__$$____$$$$$$$$__$$$$$$
__$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$
$$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$
$$$$__$$$$$$__$$__$$$$
__$$$$______$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$
_$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$
__$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$
___$$$$_____________`$$$
___________________ $$
__________________`$$`
________________$$`
_____$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$
_$$$$____$$_$`
$$$$$__$$___$$___$$$$
$$$$$$$______`$$_$$$$$$
$$$$__________$$$_____$
$$___________` $$____$$
_____$$$_____$$`___$$$$
___$$$$$$___$$__$$$$$$
__$$$$$$$$_$$_$$___$$$
_$$$____$$$$_$$__$$$$
__$$_____$$_$$$$$$$
___$______`$$
___________$$
____________$$`
___________`$$
__________$$
_________$$
________$$

راز گفت...

__________$$$$$$
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$
____$$____$$$$__$$$$__$$$$
__$$______$$$$$$__$$$$$$$$
__$$____$$$$$$$$__$$$$$$
__$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$
$$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$
$$$$__$$$$$$__$$__$$$$
__$$$$______$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$
_$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$
__$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$
___$$$$_____________`$$$
___________________ $$
__________________`$$`
________________$$`
_____$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$
_$$$$____$$_$`
$$$$$__$$___$$___$$$$
$$$$$$$______`$$_$$$$$$
$$$$__________$$$_____$
$$___________` $$____$$
_____$$$_____$$`___$$$$
___$$$$$$___$$__$$$$$$
__$$$$$$$$_$$_$$___$$$
_$$$____$$$$_$$__$$$$
__$$_____$$_$$$$$$$
___$______`$$
___________$$
____________$$`
___________`$$
__________$$
_________$$
________$$

بهار گفت...

من یکی رو بی خیال شو!من خودم به دنبال یه نخود موج مثبت اومدم اینجا!

badboy گفت...

امواج موج کوتاهی دارم
امواج را روی فرکانس 105 Mhz فرستادم
امواج را گرفتید؟

یکی گفت...

این دختر خالت یعنی خداست؟

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...