۲۶ بهمن ۱۳۹۰

آغاز


متولد زمستانم اما جزو عاشقان این فصل نیستم


می دانم که زیباترین مناظر برفی با یک چکمه سوراخ و پالتو نازک تبدیل به خاطره ای هولناک می شود و سفیدی تکرار شونده به تدریج چشمانم را آزار می دهد

من پاییزی هستم

و از این عدم امکان تکرار در مناظر آن همیشه در حیرتم. از رنگهای پیش بینی نشده. از هر شگفتی که پشت هر پیچ پاییزی پنهان شده است

و در رتبه دوم بهار...

فصلی که همه دوستش دارند آنقدر که دوست داشتنش کمی جواد شده است

من همراه با زمین زنده می شوم و تمام حواسم درگیر شکار بو و رنگ و صداست ...

امروز وقتی گل فروشی محل، جعبه پر از گلدانش را در بیرون از مغازه گذاشت و در جعبه هایش تمامی رنگهای بهاری را می شد دید

دانستم که زمستان به پایان رسیده است

۴ نظر:

الا گفت...

من هم خوشحال میشم از اینکه زندگی جریان داره.

sherry گفت...

کاش زمستان در ایران به پایان می رسید.
بهار زیبایی برات آرزو می کنم خانم عزیز

ناشناس گفت...

gisoo khanoom hamin munde bood bahar ro javadesh koni! khaheshan be fasla kari nadashte bash :D

دارا گفت...

(F)
اینروزا کمتر چشمی این جوانب زندگی رو میبینه.
با تشکر از چشمتون

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...