۱۳ بهمن ۱۳۹۰

home sweet home

هر وقت خسته و کوفته ار سرکار می یام می رم تو این سایته

میگردم تو عکساش یه خونه پیدا می کنم دورش و برش پر درخت

می رم داخل یه اتاق خواب پیدا می کنم سفید سفید

یه حموم توش پیدا می کنم با دیوار شیشه ای به منظره

یه وان پیدا میکنم پر گل

می رم تو آب داغ دراز می کشم و به نور شمعها از پشت بخار نگاه می کنم

بعد بیرون می یام و می روم تو یه اتاق نشمین پر از رنگهای گرم و یه شومینه روشن

پشت پنجره می شینم و به دریاچه روبروش خیره می شم و غروب آفتابو نگاه می کنم و یه فنجو ن شکلات داغ می خورم و

تمام خستگی ها آروم آروم از تنم می ره بیرون

۴ نظر:

sherry گفت...

رویا مفر فوق العاده ای ه!

فریبا گفت...

گس طلا جون دوست داشتی تو این سایته هم برو شاید خستگیت بیشتر در رفت.
http://www.archdaily.com/

حامد گفت...

و این سایت هم .. البته سایت خیلی هنریه و زیباترین عکسهارو میتونین توش پیدا کنین. http://www.1x.com/

Fereshteh Sb گفت...

چه وبسایت آرامش بخشی :)

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...