۱۴ بهمن ۱۳۹۰

تولد 42 سالگی ام مبارک وبنا به رسم هر ساله اینم هدیه من به شما





۳۸ نظر:

الا گفت...

مبارک!
مال من دیروز بود.

ناشناس گفت...

تولدت مبارک

ناشناس گفت...

مبارک باشه :* :* :*

niloofar گفت...

تولدتون مبارک خانوم :) همیشه شاد باشین :*

شنگول گفت...

‫بله مبارک‌ها باشد D:
منم فردا بدنیا میام :))

Narcis گفت...

هییییییییی بالاخره تولدت داره میشه! هورااااااااااااااااا. تولدت مبارک و اینا :)))

حامد گفت...

هی ی ی ی تو که گیسات طلایی نیست.. از من هم مشگی تره.!!
بهرحال هر رنگی هست تولدت 1000 تا مبارک باشه. شاد و سلامت باشی همیشه.

محمد گفت...

سلام خانم گيسطلا.
تولدت مبارک.
ان شاالله که هميشه پيروز و سربلند باشي.

ناشناس گفت...

مبـــــــــــــارک باشه همیشه شاد باشی و سلامت . ما خواننده های خاموش هم تو ریدر بخونیمت !

ناشناس گفت...

گیسو جان، تولدت مبارک

فریبا گفت...

سلام به امید دیدن 120 سالگی خانمی . مبارک باشد

شهرزاد قصه گو گفت...

shad bashi va farkhondeh :)

شهرزاد قصه گو گفت...

Tavalodet mobarak. Sorry ke pinglish minevisam!

taraaaneh گفت...

تبریک میگم. پس گیسهای طلاییت کو؟

خیال سبز گفت...

به به! یه عالمه مبارک باشه. چه روز خوب و شاد و شنگولانه‌ایه :)
کیک‌های خوشمزه بخورین ;)

ناشناس گفت...

تولدت مبارک عزیز دل. در تنهایی ام همیشه ارزو می کنم وقتی به سن چهل سالگی رسیدم بتونم روحیه و منش تو رو داشته باشم و اینچنین از زندگی لذت ببرم.

یکی که قبلا هم بود گفت...

تولدت مبارک:-)

ناشناس گفت...

ای جان :) مبارک باشه

حامد گفت...

خیلی وقت نیست با اینجا آشنا شدم. ولی هر بار که یه پستتو می خوندم تو ذهنم یه تصویر می ساختم ازت.
نمی دونم قبلن هم عکسی از خودت گذاشته بودی یا نه، ولی دقیقن همونی هستی که می نویسی.
وقتی می نویسی چهل و دو، آدم حس می کنه باید پاهاشو جمع کنه، خیلی مرتب و متین بشینه. آخه سنت از نصف سن من بیشتره.
به هر حال منم خوشحال میشم چهل و دومین "تولدت مبارک" رو با بقیه سهیم بشم.

فریبا گفت...

تولدت خیلی خیلی مبارک. همیشه شاد باشی و زندگیت مثل این عکس قشنگ رنگارنگ باشه.

فهیمه گفت...

تولدت مبارک گیس طلا جون!

ناشناس گفت...

سلام.من قبلنا نوشته هاتو می خوندم یعنی تا وقتی که فیلتر شدی.عاشق نوشته هاتم به خاطر انرژی مثبتی که دارن.درسته همیشه شاد نمی نویسی اما زیبایی ها رو هم می بینی.
منم متولد ماه بهمنم و وقتی از رنگها حرف می زنی یه دحس قشنگ بهم دست می ده خوشحالم که دوباره پیدات کردم.خوشحالم که هستی

ملودی گفت...

تولدت مبارک گیس طلای عزیز
ببخشید که ما نمیتونیم بهت هدیه بدیم ولی از راه دور می بوسمت

رازقی گفت...

تولدت مبارک .... به امید روزای شاد شاد شاد ....

ناشناس گفت...

420 sal be in salha
mobarak
naser
istanbul

mariam گفت...

tavalodet mobarak...shad bashi

گیس طلا گفت...

ممنون بچه ها
به شدت می چسبد این تبریک ها

Zara گفت...

Tavaloodet koli mobarak! shad bashi...

sherry گفت...

تولدت مبارک. حیف که عکس امسالت رو میس کردم و ندیدم.
تا تولد سال بعدی حسابی شاد باشی و سلامت، اینقدر خوش بگذرون که عکس سال دیگه ات رو که دیدم 10 سال جوون تر نشون بده. بوس

روزهای پروین گفت...

تولدت مبارک گیس طلای عزیز، امیدوارم که همه لحظه هات سرشار از عشق و شور زندگی باشه.*-:
مرسی از هدیه ات، عکس قشنگیه، پر از رنگ و نور و حس های خوب (-:

رویا گفت...

اصلا شبیه تصور من نبودی. یک زن خیلی ریزه میزه بودی با موهای طلایی. ۴۲ سالت هم نبود. ۳۶ سالت بود توی تصور من. به هر حال من هم بهمن ماهی هستم. تولدت مبارک

sofalineh گفت...

khanoom dohtor tavalodetoon mobarak , hamishe shaad , khandoon va por energy bashid (albate agar in khari ba shirazi boodan senkhiyat i nadare )
cheers
ali

Lia گفت...

گیس طلا نمیدونی چقدر احساس کردم دوستت دارم وقتی عکس ات رو دیدم. همه آدم هایی که دنبال می کنم برام شکل و شخصیت دارند. یک شب خواب دیدم تو یکی از دوستای قدیمی خوابگاهمون هستی .. البته که نیستی و من دوست ندارم هی بگردم آدم ها رو کشف کنم.. مهم اینه که من همینقدر که وبلاگت رو میخونم از بودن کنارت لذت میبرم . ممنون که عکس به اون شادی رو منتشر کردی حالا دیگه یکی دیگه از آدم های گودر من صورت واقعی دارند وقتی تصورشون میکنم.

Lia گفت...

راستی تولدت خیلی مبارک.

Saeed Mirzai گفت...

سر کار گذاشتی ما رو ؟
این عکس کجای گیسش طلاست ؟

ناشناس گفت...

با نهایت شرمندگی الان دیدم

با تاخیر تولدت مبارک :)

با بهترین آرزوها

پس چرا من عکسی نمی بینم :(

باران

sadra گفت...

سلام
خیلی وقته که خیلی خاموش توی ریدر دارم می خونمت ...
تولدت مبارک ...
توی اون پستی که نوشته بودی (وقتی به یه جایی میرسی که با خودت میگی حالا چی ؟ الان که به چیزهایی که میخاستم رسیدم باید چه کار کنم )حس میکردم حداکثر باید 33 سالت باشه
... وقتی سفرنامه استانبولت رو میخوندم اعصابم خورد میشد از این که شیرازی هستی و انقدر تنبلی که حاضری پدر قوه تخیل ما رو با توصیف طبیعت و رنگها و حتی بوهایی که توی کافه های خیابون(؟)استقلال استانبول در بیاری ولی یه عکس آپلود نکنی ...
الا ای حال من که اینجا عکسی ندیدم ولی چون میخام از حالت خواننده خاموشت در بیام و به کامنت گذاری فعال تبدیل بشم آدرس ایمیلم رو میزارم تا عکست رو ببینم
بازم تولدت مبارک گیس طلا

sadra گفت...

راستی ایمیلم یادم رفت
nogondar@gmail.com

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...