۱۹ اسفند ۱۳۹۰

یه جور تبلیغاته مثلا؟ که مردم بیان تو حموم رگشونو بزنن؟:)))))

گرمابه امیر کبیر

۳ نظر:

الا گفت...

هنوز تو تهران گرمابه هست؟
من چند سال پیش یه گرمابه تو کوچه پس کوچه های پشت امام زاده صالح تو تجریش دیدم. اما گفتند میخوان خرابش کنن چون میاد توقسمت موقوفات امامزاده و طرح گسترش صحن اون. ولی گرمابه دیگه ای ندیدم. یه دونه هم تو خیابون دولت هست که خرابه شده و میخوان یه چیز دیگه جاش بسازن.

حواس پرت گفت...

بابا یه شفاف سازی کن که چرا جدیدا تمزکز کزدی روی بازگو کردن وقایع روح خراش! یه دفعه بُکُش ما رو دیگه، خلاص! والا!

ناشناس گفت...

یدونه توی خیابون طوس هست (در بلوار کشاورز) بازم هست اما من نمیدونم کی میره اونجا. من دوست دارم برمیکی دیگه هم هست خیابون ولیعصر نزدیک های راه آهن باید خیلی باهال باشه

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...