۷ بهمن ۱۳۹۱

عزیز خوب می خوای پز بدی پز بده چرا منو اسکول می کنی


- خانم شیرازی  تعطیلات پیش خواهرات نمی ری؟
- نه  من ....
-  پسرم امریکا ست، گفته باید حتما عید بیای پیشم . چه کار کنم برای ویزا؟
- باید اول ...
- آره وقت گرفتم دبی، مدارک چی می خواد؟
- حسابتون باید...
- آره 100 ملیون هست کافیه به نظرت؟
- جز اون...
- آره دو تا خونه به نامم  هست و یه باغ اونا رو هم ترجمه کردم  ،کی برم بهتره؟
- خب تابست....
- آخه تابستون اون یکی دخترم می خواد زایمان کنه . همین شوهرش، دامادم 100 میلیون ریخته تو ...حسابم


۴ نظر:

الا گفت...

وای گیسو جون از این پزها!
من در مقابل غریبه ها میگم چه عالی! چه خوب!
اما خودی ها رو چه کار کنم میگی؟
خواهر بزرگترم که انگاری تازه یاد گرفته یا چه میدونم اتوماتیک جلو من هم پز میاد ( انگاری من تازه میشناسمش). سالی یکبار تابستان در اولین دیدار پرنسس تا ما رو میبینه شروع میکنه.
امسال دیگه تحمل نکردم. مشغول پز دادن بود که مانتو روسری کردم و کلافه گفتم:کفشهایم کو! گوجه فرنگی تموم شده من رفتم که گوجه بخرم.
خب نتیجه گله و قهر و مابقی قضایا که معرف حضورتون هست.

Zara گفت...

اما کاش می آمدی اینجا! من می برمت کلی می گردونمت...بیا بیا گیسو طلا

گیس طلا گفت...

یه روزی می یام
مطمئنم

Pardis گفت...

من هم در مقابل آدم های که بهم پز میدن بی دفاع وایمیستم!

- گیسو جان باید پیش منم بیای
:)

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...