۲۰ دی ۱۳۹۱

حالا مگه می شه به قیافه رها در اون لحظه نخندید

رها که معرف حضور همتون هست 
همسفر جاده های من 
یه نفر واسطه خیر شد و یه آقا پسر بچه مثبت با دین و ایمان  را به رها معرفی کرد واسه ازدواج. رها هم یک کمی بالا و پایینش کرد و دید خودش بی دین و ایمون و  اون بچه مسلمون اینا ...بنابراین جواب رد بهش داد اما پسره ول نکرد
بعد رها خیلی روشنفکری براش اختلافاتشان را توضیح داد باز پسره ول نکرد
بعد رها یه جنبه های از لایف استایل خودش را نشون پسره داد که طبعا پسرک باید رم می کرد می رفت باز جواب نداد 
بعد رها گذاشتش تو ریجکت لیست باز جواب نداد
و پسره شرع کرد به ارسال اس ام اس به مدت دو هفته که 
 از اصرار و التماس شروع شد به نفرین و ناله  رسید و آخرش شد توهین و تحقیر که 
رها قاطی کرد
توجه کنید که رها به شدت آدم مودبی است .خیلی مودب  و خونسرد و جدای این همه  برای شخصیت 
انسانی به شدت احترام قائل است و رساندن او به چنین درجه از خشمی کار هر کسی نیست 
خلاصه رها آن چنان کیسه ای به تن پسرک کشید که من نگران آسیبهای روانی وارده به پسر شدم 
و البته مطمئن که بعد از شنیدن این جملات سوزنده  هر آدمی سالمی می رود پشت سرش را هم نگاه نمی کند 
که امشب پسرک اس ام اس زد
حلال و حرام را رعایت کن
حجابت را رعایت کن
شرع و عرف را رعایت کن
من  می بخشمت
بعد از صفر با خانواده خدمت می رسم

۸ نظر:

ناشناس گفت...

vayy, hala ye balaii saresh nayareh, injoor adama dast be asid pashidaneshoon khoobeh be raha bego az khodesh moraghebat koneh

friends گفت...

بعد از صفر با خانواده خدمت میرسیم
این ایهام داره، هم اینوری میشه خوند هم انوری

ناشناس گفت...

از ناشناس به ناشناس اول:
به نظرم من و شما که هیچکدوم طرفین رو ندیدیم نمیتونیم اینطوری قضاوت کنیم.

ناشناس گفت...

خدا قوت

mashyane گفت...

hahaha! aaali bud! che khaze nachasbia pesare! oooogh!

hamidreza گفت...

salam.raha khanoom aziat shodan va man nabaiad bekhandam vali khanoom doctor hagh bedin ke sharaiet be sheddat khandehdare.ei vayyyyyyyy.ajab saie sari beshe haji.hala shoma bekhai pagosha koni raha khanoom va agha ro didani mishe .vali hamin ke raha khanoom ro mibakhshe adamo sharmande mikone.

حامد گفت...

منم میخواستم همین اخطارو بدم. حالا نه اسید اما بعضی ها خل هستن.ربطی هم به اون موضوع مذهبی و غیر مذهبیش نداره..باید از اول مواظب این جور ادمها بود.بیشتر مواقع ادمهایی که برای رسیدن به چیزی بیشتر از حد پافشاری می کنن در بهترین حالتش بعد از رسیدن به هدف تلافی می کنن..خیلی از پسرهارو میشناسم که بعد از چندین و چند بار و حتی سالهای پافشاری بعد از ازدواج با فرد مورد نظر،به سال نرسیده تمام عقده های جواب رد شنیدنشو سر دختر بیچاره خالی کرده.از من به همون رها که من تا به الان فکر می کردم پسر هستن ایشون نصیحت که هیچوقت جواب بله نده به این پسره که همون پررو بودنش کافیه برای نه شنیدن..مرد که مرد باشه بعد از 2-3 بار درخواست اگه نه شنید به احترام دختر میره کنار شاید تا اخر عمر یادش بمونه و حسرتشو داشته باشه اما خیالش راحته که اسیبی به کسی که دوستش داشته نزده.( تبصره: البته همین شده احتمالا ،که توی این دوره زمونه یکی مثل منِ گندهبک هنوز مجرده :) )

AmirHosein Asadpour گفت...

بابا بگیرینش بنده خدا رو دیگه . چی میخوای از یه مرد :پی

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...