۲۸ دی ۱۳۹۱

حالش خیلی بهتر شده بود طفلکی

من به موقع گریه نمی کنم
وقتی کسی می میرد
وقتی کسی زخم می زند
وقتی نا امید شدم
گریه نمی کنم
اون وقت این اشکهای که نیامده اند
خیلی بی موفع ظاهر می شن
مثلا وقتی پیرزن خدمتکار مدرسه داره از مرگ مادرش در چهل سال پیش حرف می زنه 
یا وقتی تلوزیون داره  آگهی تبلیغاتی درباره سرنوشت کودکانتان وبیمه و این خزعبلات  نشون می ده
حتی  زمان کارتون دیدن
باور می کنید  من حتی برای عصر یخی و   سید اون تخم دایناسورهاش هم گریه کردم
یعنی رسما آبروریزی
همه این را گفتم که بگم من  امشب از ساعت 8 که این فیلم را گذاشتم تو دی وی پلیر یه بند داشتم عر می زنم تا  وقتی که  تیتراژ اومد بالا
آخرش که پسره نامه بابا هه را پیدا کرد دیگه به هق هق و سکسکه افتاده بودم  
که  زنگ درو زدن
اشکارو پاک کردم و درو باز کردم که دیدم خانم همسایه گریان و هراسان منو بغل  می کنه: که دیگه طاقت نیاوردم اینقدر گریه کردی صدات تا پایین می اومد بگو چی شده ؟ من چی کار می تونم برات بکنم؟
البته به این موضوع هم توجه کنید که اولین بار بود داشتم ایشون را بملاقات می کردم 
حالا  این منو بغل کرده من روم نمی شه بهش بگم داشتم فیلم نگا می کردم
بهش گفتم یکی از دوستامو از دست دادم !
نه خوب شما بودید چی کار می کردید؟مجبورم بودم می فهمید؟
اونم اومد نشست یه دل سیری با من گریه کرد به یاد پدرش که پارسال مرده 
حالا من اونو بغل کردم و بهش دستمال کاغذی می دم 
خلاصه کلی دو نفری گریه کردیم و نفسمون باز شد و با هم آشنا شدیم و  چایی و شکلات خوردیم و شادمان رفت

۱۳ نظر:

باغ فردا گفت...

گیش طلای عزیر من هم دقیقا همین طورم.یه نظر ادم محکمی میام ولی من برای چیزهای خیلی خیلی ابتدایی گریه میکنم.من حتی یاد بعضی چیزها اشکم را در میاورد.
فکر میکنی چرا .قبلا به من سر زدی ولی ادرسم را عوض کردم.

راضیه گفت...

خیلی خوبه که آدم به جای اینکه مطلبی رو تو گوگل ریدر بخونه بیاد خود وبلاگ رو بخونه !چون میتونه بعد از این همه وقت که از یه نفر مطلب میخونده حالا هی پای مطالبش نظر بده!!
پس خوشحالم و کماکان دوستت دارم! :)

F i r o u گفت...

man asheghe in neveshtehatun hastam, movafagh bashid

ناشناس گفت...

yani rasman divoneyi mordam az khande

شهاب گفت...

سلام
ایکاش اسم فیلم رو هم می گفتین

ناشناس گفت...

قدیما زیاد گریه میکردم ، اما الان نه ... همون قدیما هم فیلما اشکمو در نمیوردن ، اما یه فیلم بود ، که هر کی ببینه میگه خیلی هم چرته ، اما آخرش یکیشون میاد به بقیه دوستاش میگه نامردا ، منو تنها میذارید میرید ، من اگه رفیقتون نبودم ، نوکرتون که بودم ، بدون استثتا هر دفه میبینمش زار زار گریه میکنم ، الان که پستتو دیدم ، میخوام برم دوباره فیلم رو ببینم

گیس طلا گفت...

Extremely Loud & Incredibly Close (2011)

وحید پ گفت...

هوم
من یِخده اینجوریم. به نظرم برای مدیریت بحران خوبه اما بدیش اینه زودتر پیر میشی.
شاد باشی و پر انرژی

من گفت...

هر چی که منو به گریه میندازه دز واقع داره اشاره ای میکنه به یه گره درون خودم که به قول تو از قبل انداختمش گوشه ذهنم و بهش نگاه نکردم ...اتفاقا خوبه که باز بشه ..گریه بشه....و شناخته بشه ...

من گفت...

هر چی که منو به گریه میندازه دز واقع داره اشاره ای میکنه به یه گره درون خودم که به قول تو از قبل انداختمش گوشه ذهنم و بهش نگاه نکردم ...اتفاقا خوبه که باز بشه ..گریه بشه....و شناخته بشه ...

ناشناس گفت...

گیس طلا، مست بودم خوندمت، گریه کردم. مرسی، همیشه بخندی

Parvin Bavafa گفت...

من پروین باوفا، شاعر،نقاش،نویسنده، آهنگساز،ترانه سرا و طراح مقیم کالیفرنیا، (حماسه زن پارسی) را که درزیر ملاحظه میکنید را 23 سال پیش سروده ام که هم پارسی ، هم انگلیسی و هم ویدیوهای آن درطول همه این سالها ازطریق رسانه ها و سایت های گوناگون درج و منتشر شده و با استقبال پارسی زبانان سراسر جهان قرارگرفت در سالهای اخیر توسط برخی از هم میهنان بی خرد و پلید اندیشه به تاراج رفته و با متنی آشفته و عنوانی غلط "که من پروین فروغ شهر ایرانم" به نام شعرای دیگر چون فروغ فرخزاد، و پروین اعتصامی که سبکی سنتی داشت و هرگز شعرحماسی، تاریخی و اوزان نیمایی نسروده بود از طریق ایمیل، وبلاگ، سایت و فیس بوک منتشر کرده اند که در طول ماهها توانستم ازطریق پیگرد قانونی بسیاری از آنها را ببندم اما هنوز این چکامه نیز همانند دو چکامه دیگرم (دخترم آغاز پروازت مبارک) و ( دخترم سالروز میلادت مبارک)دست به دست گشته وبه عنوان شاهکاری از پروین اعتصامی دهها صفحه گوگل و و، را اشغال کرده است که خواهش میکنم با من همکاری کرده و از راه اشتراک گذاشتن شعرولینک ویدیوهای آن در روشن کردن حقیقت و رسوا کردن این افراد نادان بی فرهنگ با من همکاری کنید.

Parvin Bavafa گفت...

http://youtu.be/40C9Zl2z0Ik
http://youtu.be/nx5s1851bgY
من که به عنوان یک ناشراز این هنرمند برجسته شرمنده ام و ازهمه شما دوستانم خواهش میکنم برای پیشگیری از گسترش این سرقت هنری این لینک را به اشتراک بگذارید.
من پروین باوفا، شاعر،نقاش،نویسنده، آهنگساز،ترانه سرا و طراح مقیم کالیفرنیا، (حماسه زن پارسی) را که درزیر ملاحظه میکنید را 23 سال پیش سروده ام که هم پارسی ، هم انگلیسی و هم ویدیوهای آن درطول همه این سالها ازطریق رسانه ها و سایت های گوناگون درج و منتشر شده و با استقبال پارسی زبانان سراسر جهان قرارگرفت در سالهای اخیر توسط برخی از هم میهنان بی خرد و پلید اندیشه به تاراج رفته و با متنی آشفته و عنوانی غلط "که من پروین فروغ شهر ایرانم" به نام شعرای دیگر چون فروغ فرخزاد، و پروین اعتصامی که سبکی سنتی داشت و هرگز شعرحماسی، تاریخی و اوزان نیمایی نسروده بود از طریق ایمیل، وبلاگ، سایت و فیس بوک منتشر کرده اند که در طول ماهها توانستم ازطریق پیگرد قانونی بسیاری از آنها را ببندم اما هنوز این چکامه نیز همانند دو چکامه دیگرم (دخترم آغاز پروازت مبارک) و ( دخترم سالروز میلادت مبارک)دست به دست گشته وبه عنوان شاهکاری از پروین اعتصامی دهها صفحه گوگل و و، را اشغال کرده است که خواهش میکنم با من همکاری کرده و از راه اشتراک گذاشتن شعرولینک ویدیوهای آن در روشن کردن حقیقت و رسوا کردن این افراد نادان بی فرهنگ با من همکاری کنید.

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...