۷ فروردین ۱۳۹۲

جملات قصار مادرک 2

از وقتی کونِ جارو  برقیو کنده شده ،نفسش باز شده
.
.
.
تبصره: مدتی پیش خواهرک سیم جارو را محکم کشید، بخش پشتی اش جدا شد

۸ نظر:

ناشناس گفت...

گیس طلا خانوم سال نو مبارک.
مدت قتبل ملاحظه‌ایه که خواننده‌ی شما هستم.
اومدم عرض ارادتی کنم.
شاد باشید.

گیس طلا گفت...

ممنون عزیز
کاش اسمت را میگفتی
من حافظه خوبی دارم در به خاطر سپاری خوانندگانم

farnaz گفت...

سلام استاد
هر وقت زندگی در خون ام پایین میاد میام اینجا نفس بکشم. غمت نباشه خواهر. مردم چشم دیدن زندگی را ندارند برای همین برای شما چرت وپرت می نویسند. من اما دوستت دارم.شاد و سلامت باشی. من شما را که می بینم به زندگی در ایران امیدوار میشم. میگم اگر گیس طلا میتونه اینجا بخنده چرا من نتونم. ممنونم.

گیس طلا گفت...

فرناز جان
چرا نخندیم
تصور کن آدمی که از خشم کف به دهان آورده و داره فحش تایپ می کنه:))))))))
خداییش دلقک خنده داریه
الان می یاد دوباره فحش می نویسه :))))))))

الا گفت...

ناشناس جان:
خب شما هم حق داری نظرت را بگویی. اما پسر جان چیزی که شما توی شلوارتان دارید خیلی های دیگر هم دارند بابت آن اگر میخواهی پز بدهی باید جای دیگه ای رو پیدا کنی. آنقدر این دنیای مجازی متنوع است که من مطمئنم تو هم با تمام وسایل توی شلوارت میتوانی وب لوگ مورد علاقه ات را پیدا کنی. من فکر نمیکنم کسی به وب لوگ گیس طلا سر بزنه که اندازه یا کیفیت محتویات توی شلوارش موضوعی بخونه. این نصیحت رو مادرانه کردم .به دل نگیر. فقط حیفه که عمرت فقط اینطوری تلف بشه.

فادو گفت...

ناشناس "کازرونی" محتویات احتمالا دو سانتی نازک داخل شلوارت را برای خودت نگاه دار که مطمئنم اگر غیر از این بود، این اسم رو برای خودت نمی‌گذاشتی!

گیس طلا جان، یک خواهش از شما داشتم. می‌دانم شاید حذف کامنت‌ طبق سلیقه‌تان نباشه، اما به نظرم کامنت این شخص بسیار بی ادبانه و توهین آمیز است و این ادبیات برای کسانی که وبلاگ شما رو می‌خوانند واقعا آزاردهنده است. من به شخصا بعد از خواندن نوشته شما با یک حس و حال خوب کامنت‌ها را باز کردم، اما با دیدن این نوشته واقعا احساس چندش کردم. ممنون می‌شوم اگر این کامنت را پاک کنید. این وبلاگ به نظر من جای چنین اشخاصی با چنین ادبیاتی نیست.

گیس طلا گفت...

چشم عزیزم
پاکش می کنم
اما به تجربه می دونم این موجودات روانی
وقتی بهشون توجه بشه ارضا روحی می شن

ناشناس گفت...

به نظرم شما باید پایین نوشته هات یک لایک هم اضافه کنی

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...