۱۰ تیر ۱۳۹۲

اسمارت گیس طلا

من فکر میکردم همون موقع که خبر رفتن گوگل ریدر اومد رفته دیگه
از اون به بعد اصلا سراغش نرفتم تاامروز که  دیدیم هی ملت می نویسن حالا کجا بریم و خدا لعنتشون کنه و اینا
تازه تازه رفتم اسباب کشی کردم از ریدر به اولد ریدر
نشستم به خوندم اون همه وبلاگ  که این مدت فکر می کردم ای داد  ای فغان که گمشون کردم
.
.
.
رها همیشه به من می گه تو چرا سوال نمی کنی؟
.
.
.
تبصره: من به اسم giso shirazi پلاس و اولد ریدر و فیس بوک هستم و بیخود نمی خواد اد کنید
همین دری وری هایی که اینجا مینویسم اونجاها هم شر میکنم

۳ نظر:

میثم گفت...

اول اینکه یک نفر با اسم Gistela0 من را در الد ریدر، اد کرده. خودت هستی.
دوم هم این‌که تا آخر وقت امروز (یک‌شنبه) می‌توانی آرشیو گوگل ریدر را بک اپ بگیری و در الد ریدر اضافه کنی. (البته اگر این کار را نکرده‌ای)

ناشناس گفت...

man daram az Digg Reader estefadeh mikonam. khodesh hameye content google reader ro transfer mikone.

ناشناس گفت...

ماشاالله تریبون!
دستک و دفتریه واسه خودش.

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...