۱۵ شهریور ۱۳۹۲

ضمنا عقاید شخصی مادرک به من هیچ ربطی ندارد

مادرک از پیرزن ها و پیرمردهای که در اروپا دیده  بود می گوید و از قدرتی و اراده ای که در آنان دیده بود 
 می گوید هیتلر را نمی بخشد که مردمانی این چنین را با جنگی که به راه انداخته در هر دو سوی جبهه کشته است
می گوید اگر آن همه جوانان که در اروپا مردند، زنده مانده بودند  الان اروپا اینقدر قوی شده بود که این همه "گد گودو" در آن  نباشد
و در پایان نظریاتش هم بیانیه صادر می کند که :
هیتلر نژاد پرست نبود، من نژاد پرستم 

۴ نظر:

ناشناس گفت...

عاشق مادر جون هستم. اگر خواست بیاد سوئد، قدمهاش روی چشم ِ من.

ناشناس گفت...

اگر *گد کدو* یعنی گدا گشنه، واقعا اینطور نیست. در نظام های اروپایی برنامه های بازنشستگی و بیکاری، خیلی به نفع مردم تنظیم شده که ناشی از مالیات های سنگین بر روی حقوق و اجناس و خدمات و صنایع بسته شده.
طوریکه حتی در بحران اقتصادی اخیر و کسری بودجه اکثر این کشورها، دولتهاشون اجازه پیدا نکردند تا به اون بودجه تخصیصی دست بزنند (جز یونان که یه جورایی فرهنگ خودمون داره)حتی خیل عظیمی از مهاجرین به اروپا از مزایای عمومی دولت استفاده می کنند (به اصطلاح به این افراد میگند سوسیال بگیر)
البته صرفه جویی در زندگی روزمره اروپایی ها خیلی قوی دیده میشه که البته به جاش در زمینه های دیگه خرجش می کنند. شاید منظور مادرک خانوم این وجه صرفه جویی بوده.

از اون طرف هم موضوع نژاد و نژاد پرستی دیگه منسوخ شده. اقتدار شخصیتی سالمندان اروپایی، بخشی اش مربوط میشه به حمایت های دولتی (social) که باعث میشه خیالشون از آینده راحت باشه و این نوعی اعتماد بنفس در فرد ایجاد می کنه که باعث تفخر و اراده و قدرت شخصیتی میشه، از طرف دیگه پرورش از کودکی هست که افراد جامعه توسری خور بزرگ نمیشن. هر کس حقشو میشناسه و اندازه اون طلب می کنه و معمولا هم بهش میرسه.
البته گروههای ناساز با روال عمومی همه جا دیده میشن.

حالا خانم طلا لطفا اینارو فوروارد کنید برای مادرک خانوم.

ناشناس گفت...

دلم ضعف رفت برای اون " گد گودو " مادرک.

ناشناس گفت...

با این اوصاف ایرانی جماعت رو اول از همه باید از اروپا بریزند بیرون ...

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...