۱۵ آبان ۱۳۹۵

خوبه حالا جرم گيري بود، اگه يه روز دندون كشيدم بايد برم هاوايي احتمالا

امروز صبح  رفتم دندان پزشكي
بعله كار ترسناكي است
اينقدر ترسناك بود كه تا آخر شب داشتم به خودم كادو مي دادم بابت اين همه شجاعت و دلاوري كه نشون دادم
براي خودم شنيسل سفارش دادم
رفتم ماساژ با گوي! ( والا منم اولين بار بود شنيده بودم يه صد مدل كرم ماليدن رو صورتم  بعد هم با يك گوله داغ و يه گوله سرد پك و پوز را ماساژ دادن  و آخرش هم دوباره ماسك و فيلان )
بعد رفتم يه كافي شاپ كه حياط بامزه اي داشت و چاي ميوه هاي جنگلي خوردم و كيك شكلاتي، بامزه يه بچه بود كه از طبقه چهارم اپارتمان مسلط به  حياط كافي شاپ داد مي زد بريد خونه هاتون و من براش دس تكون مي دادم و اونم جواب مي داد و بوس مي فرستاد
بعد اومدم تو هفت تير مغازه گردي و  براي رها دو تا مانتو خريدم( حوصله خريد نداره اولا، دوما حراجهاي عجيب و ارزون فقط به پست من مي خوره)
براي خودم هم دو تا روميزي خوشگل 
بعد هم اومدم خونه چيپس و ماست موسير مي خورم و سريال شيم لس نگاه مي كنم

۱ نظر:

Unknown گفت...

خوب من امشب پرکردگی هفته قبل رو تصحیح کردم، دندون جلویی رو پایین گلس و بالا کمپوزیت پر کردم، و آسیاب آخر رو سه جهته پر کردم و الانم از دردش نمیتونم بخوابم.. کجا برم؟ مریخ؟

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...