۲۶ شهریور ۱۳۹۶

نه بابا، اين چه حرفيه، حالا مردم چي مي گن ، واه واه واه

نتايج كنكور آمده و دوستان و فاميل و اشنايان همه هيجانزده و درگيرند
و من حيرت زده ام از اين جماعت درگير!
نمي بينند؟ 
زمان بسيار تغيير كرده ، ديگر دانشگاه و رشته سرنوشت فرزند شما را شكل نمي دهد، ديگر دكتر و مهندس شدم الزامي بر امنيت مالي و شغلي نيست
اين را كه همه مي دانيم
پس چرا اين همه هيجان و استرس و پول كه خرج مي كنيد؟
مدام از من مي پرسند و مدام پاسخ مي دهم، مهارتي را به فرزندتان بياموزيد
رشته اي برود كه علاقمند است اما در كنارش مهارتي ياد بگيرد كه در پايان اين چهار سال،  اگر از دانشگاه فايده اي نبرد از آن مهارت ببرد
هرچه مي خواهد باشد
كوزه گري
لوله كشي
انيميشن 
چهار سال  مدت طولاني است براي استاد شدن در هر فني
اينقدر رويابافي نكنيد و در رقابت احمقانه والدين و مدارس و كلاس كنكورها فرو نرويد كه فقط جيب و اعصابتان آسيب نمي رسد
جوانيتان به شهر گا مهاجرت خواهد كرد

هیچ نظری موجود نیست:

اينستاگرام gisoshirazi

مدتها بود اينجا نيامده بودم فقط خواستم بگم زنده و سالم هستم و هر روز در اينستاگرام مي نويسم تشريف بياوريد اون ور منم تلاش مي كنم كه ...